کد خبر : 2006368 | 13 اسفند 1402 ساعت 06:20 | 12.1K بازدید | 6 دیدگاه

آلونسو تخته گاز به سوی قهرمانی‌؛

بوندسلیگا از هیجان افتاد: جلوی لورکوزن را بگیرید

آلونسو توانسته در دل هواداران لورکوزن این انگیزه را ایجاد کند که فصل را با اختلاف بیش از ۱۰ امتیاز با بایرن مونیخ به پایان برسانند.

بوندسلیگا از هیجان افتاد: جلوی لورکوزن را بگیرید

به گزارش ورزش سه، با به پایان رسیدن هفته بیست و چهارم بوندسلیگای آلمان، لورکوزن کماکان خیال پا پس کشیدن ندارد و با کسب پیروزی مقابل کلن، روند شکست ناپذیری خودش را حفظ کرد تا بتواند همچنان به عنوان صدرنشین بلامنازع، مقتدر و بدون شکست بوندسلیگای آلمان با ۶۴ امتیاز صدرنشین باشد.

با این حال بایرن مونیخ با ۵۴ امتیاز اختلافی ده امتیازی نسبت به صدر جدول دارد و با توجه به شرایط برنامه مسابقات دو تیم، انتظار این است اختلاف در ادامه بیشتر هم شود.

1997451

همچنین شرایط بوندسلیگا به گونه‌ای است که حالا به جای اسم بردن از دورتموند و لایپزیش باید به اشتوتگارت اشاره کرد؛ تیمی که با ۵۰ امتیاز در رده سوم جدول لیگ آلمان ایستاده و مشتاق کم کردن اختلاف خود با بایرن مونیخ است.

پس از آن نوبت به دورتموندی می‌رسد که ۴۴ امتیازی شده و لایپزیش نیز با ۴۳ امتیاز اختلاف کمی با این تیم دارد. در صورت ادامه داشتن این روند، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فصل بعد میان ۴ تیم نخست تقسیم می‌شود و از این رو، لایپزیش باید تمام توان خود را به کار بگیرد.

دیدگاه‌ها