کد خبر : 2006375 | 13 اسفند 1402 ساعت 23:38 | 15.2K بازدید | 5 دیدگاه

گالا برد تا بالاتر از فنرباغچه، صدرنشین بماند

پایان نه سال حسرت: گالا فاتح بزرگ دربی

گالاتاسرای با پیروزی برابر بشیکتاش صدرنشین لیگ ترکیه باقی ماند.

پایان نه سال حسرت: گالا فاتح بزرگ دربی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین دربی‌های جهان فوتبال، بشیکتاش و گالاتاسرای در این هفته از لیگ ترکیه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود گالاتاسرای خاتمه پیدا کرد تا این تیم همچنان با کسب این سه امتیاز قدمی مهم در مسیر قهرمانی دارد.

در آغاز این بازی، المصراتی مدافع لیبیایی بشیکتاش به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا این تیم در همان دقیقه دوم عقب بماند و در ادامه بازی دو تیم نمایشی برابر داشتند.

المصراتی حالا پس از هوگو آلمیدا در سال 2012، به اولین بازیکن بشیکتاش تبدیل شد که برابر گالاتاسرای به اشتباه دروازه خودی را باز می‌کند.

1997463

البته پیش از پایان مسابقه هم عمر کولی مدافع سیاه و سفیدهای ترکیه از زمین بازی اخراج شد تا این تیم هم دقایق پایانی را ده نفره دنبال کند اما باز هم تغییری در نتیجه ایجاد نشد تا ۳ امتیاز این جدال به حساب گالاتاسرای واریز شود.

آنها با این برد موفق شدند برای نخستین بار در طی ۹ سال اخیر از زمان افتتاح ورزشگاه جدید بشیکتاش در این ورزشگاه پیروز شوند و این طلسم را پایان دهند. 

یاران مایورو ایکاردی توانسته‌اند در شرایطی که این فصل از لیگ ترکیه یک فصل خاص محسوب می‌شود حالا به صدرنشینی ادامه دهند و با توجه به اینکه دیدار سوپرکاپ مقابل فنرباغچه نزدیک است، هواداران دو تیم روزهای بسیار حساسی را پشت سر می‌گذارند. 

گالاتاسرای با ۷۵ امتیاز صدرنشین لیگ ترکیه است و فنرباغچه با ۷۳ امتیاز در رده دوم است تا این دو تیم استانبولی فوتبال ترکیه هر هفته برای تصاحب تاج قهرمانی لیگ این کشور رقابت کنند.

دیدگاه‌ها