کد خبر : 2006402 | 14 اسفند 1402 ساعت 00:29 | 6.7K بازدید | 5 دیدگاه

والی خویچا به قلب یووه و آلگری! (عکس)

خویچا کوارتسخلیا، ستاره ناپولی، در نیمه اول دیدار تیمش مقابل یووه گل اول بازی را به زیبایی به ثمر رساند.

والی خویچا به قلب یووه و آلگری! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در هفته بیست و هفتم رقابت های سری آ میهمان ناپولی است. این تیم در حالی که 5 هفته قبل به صدر هم رسیده بود با چند شکست و تساوی پیاپی 12 امتیاز با اینتر صدرنشین فاصله دارد و از کورس فتح اسکودتو عقب افتاده و حالا برای حفظ جایگاه دومی خود از چنگ میلان تلاش می‌کند. 

این تیم در این بازی هم نتوانست برتری خود را دیکته کند و ناپولی میزبان تیم برتر بازی در نیمه اول بود و توانست مزد بازی بهتر خود را به لطف گل دقیقه 42 کوارتسخلیا بگیرد.

ویدئو: 326318

جیووانی دی لورنزو در یک حمله برای ناپولی، از سمت راست سانتری روی دروازه یووه فرستاد که با ضربه سر گلیسون برمر، مدافع یووه، به صورت ناقص دفع شد و در سمت چپ محوطه جریمه به زیر پای کوارتسخلیا افتاد. ستاره گرجستانی ناپولی هم که بدون مدافع مستقیم مانده بود، برای فرود توپ صبر کرد و به زیبایی ضربه والی چکشی خود را با پای راست به سمت چپ دروازه وویژک شزنی رفت و این دروازه‌بان با وجود تاثیر روی توپ نتوانست مانع گل شدن آن شود.

کوارتسخلیا که شایعه شده قصد دارد ناپولی را در تابستان ترک کند، به سمت هواداران ناپولی رفت و به شدت با آنها به شادی بعد از گل پرداخت.

1997515
1997514

دیدگاه‌ها