کد خبر : 2006404 | 14 اسفند 1402 ساعت 07:13 | 28.8K بازدید | 13 دیدگاه

اسطوره بایرن نمی‌خواهد جانشین توخل شود!

مارتین دمیکلیس، ستاره سابق بایرن مونیخ، می‌گوید فعلا تمایل ندارد که جانشین توماس توخل در این تیم شود.

اسطوره بایرن نمی‌خواهد جانشین توخل شود!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن بعد از شکست خوردن توماس توخل در هدایت این تیم و به دنبال نتایج ضعیف آن، به دنبال سرمربی جدید است. گزینه‌های زیادی به عنوان جانشین او مطرح شده‌اند که یکی از آنها مارتین دمیکلیس بازیکن سابق بایرن است و خود او اکنون در مورد این شایعات اظهار نظر می‌کند.

مارتین دمیکلیس سال‌ها بازیکن بایرن بود و پس از اتمام دوران حرفه‌ای خود به عنوان بازیکن، به عنوان مربی تیم جوانان در مونیخ نیز کار کرد و اکنون سرمربی ریورپلاته آرژانتین است. امروز روزنامه نگاران این را از دمیکلیس پرسیدند که آیا احتمال دارد به عنوان مربی بایرن به این تیم بازگردد؟

"من عجله ندارم و هیچ وقت هم نداشته‌ام. من از بودن در ریور خیلی راضی هستم. سعی کردم تا جایی که می توانم خودم را برای این فرصت آماده کنم. من اینجا روی کارم بسیار متمرکز هستم."

این ستاره سابق 43 ساله از ژانویه 2023 سرمربی ریورپلاته است. او از سال 2003 تا 2011 مدافع میانی بایرن بود و چهار قهرمانی در لیگ داخلی آلمان و 9 عنوان کوچکتر دیگر را با این باشگاه کسب کرد. 

او در مورد دورانی که در بایرن حضور داشت هم صحبت کرد: "همه می‌دانند که چقدر به بایرن مونیخ علاقه دارم و چقدر با این باشگاه در ارتباط هستم. هشت سال آنجا بازی کردم، به عنوان مربی و سفیر باشگاه هم کار فعالیت داشتم. اما اکنون من با ریور قرارداد دارم و به آنها تعهد دارم. دوست دارم اینجا باشم و فکر می‌کنم با تیمم سال 2024 فوق العاده ای خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها