کد خبر : 2006415 | 14 اسفند 1402 ساعت 01:02 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش یووه به رئیس ناپولی: خودتان صاحب اختیارید!

کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی یوونتوس، موضع باشگاهش را در مورد اظهارات آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی درباره شکایت تیمش از یوونتوس به خاطر احتمال راهیابی به جام جهانی باشگاه‌های 2025 اعلام کرد.

واکنش یووه به رئیس ناپولی: خودتان صاحب اختیارید!

به گزارش "ورزش سه"، نسخه جدید جام جهانی باشگاه‌ها در تابستان 2025 با حضور 32 باشگاه برای اولین بار آغاز می‌شود و اینتر جواز حضور در این رقابت‌ها را تضمین کرده است و یک سهم دیگر برای باشگاه‌های ایتالیایی باقی می‌ماند تا یوونتوس، لاتزیو و ناپولی برای آن رقابت کنند. علاوه بر لاتزیو.

دی لورنتیس در این باره گفته بود: "برای یوونتوس متاسفم که این فصل تنبیه شد و از رقابت‌های اروپایی کنار رفت. با یک تساوی و یک پیروزی در لیگ قهرمانان، جواز حضور در مسابقات را کسب خواهیم کرد.

البته به نظر من ناپولی باید به هر حال جواز حضور داشته باشد، به خصوص که یوونتوس با محرومیت از جام‌های اروپایی مجازات شد و به همین دلیل اصلا از همان اول نباید اجازه حضور در جام جهانی باشگاه‌ها را داشته باشد."

1997541

جونتولی در پاسخ به این اظهارات به دازن گفت: "من 8 سال در ناپل بودم، بنابراین تمام افرادی که در پشت صحنه با من کار کردند را به یاد دارم. من هنوز اورلیو (دی لورنتیس) را بعد از آن ملاقات نکرده‌ام، اما می‌خواهم اگر او را دیدم با خوشحالی به او سلام کنم. آینده ناپولی در این رقابت‌ها (جام جهانی باشگاه‌ها) در دست خودشان است. ما نمی‌توانیم امتیاز بیشتری برای حضور در جام جهانی باشگاه‌ها کسب کنیم. بنابراین شانس خاصی وجود ندارد. بهتر است آرام باشند."

وی در مورد آینده ماسیمیلیانو آلگری هم گفت: "هیچ چیز بین ما تغییر نکرده است. ما روی زمان حال تمرکز کرده‌ایم و از کاری که او انجام می‌دهد بسیار خوشحالیم، بنابراین زمانی که لحظه مناسب فرا برسد، کنار هم می‌نشینیم و در مورد آینده تصمیم می‌گیریم. باور دارم که ما می‌توانیم بدون مشکل با هم ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها