کد خبر : 2006419 | 14 اسفند 1402 ساعت 05:17 | 27.3K بازدید | 12 دیدگاه

دو بازیکن همنام پرسپولیس و شانس‌های متفاوت

پرسپولیس روی نیمکت دو 'بابایی' دارد

از دو بازیکن جوان پرسپولیس شاید یکی شانس بازی در جام حذفی را داشته باشد.

پرسپولیس روی نیمکت دو 'بابایی' دارد

به گزارش "ورزش سه" در حال حاضر پرسپولیس دو بازیکن جوان با شهرت بابایی دارد که هر دو جوان هستند اما شرایط متفاوتی در این تیم دارند.
ابوالفضل بابایی مهاجمی است که تازه به تیم پرسپولیس پیوسته و در پست مهاجم نوک بازی می‌کند اما علیرضا بایایی از ابتدای فصل از تیم امید به تیم اصلی رسید و در نیم فصل اول یکی دو بار هم به میدان رفت.

ابوالفصل بابایی در بازی با ذوب‌آهن اولین حضور در لیست بیست نفره را تجربه کرد اما به میدان نرفت. تعویض پنجم اوسمار در آن بازی وحید امیری بود که جای آل‌کثیر را در زمین گرفت. در حالت طبیعی اوسمار می‌توانست مقابل یک تیم ده نفره یک مهاجم را جای مهاجم دیگری به زمین بیاورد اما احتمالاً رو آمدن فرم امیری برایش اولویت داشت.

1997552

جالب اینکه رضا درویش از این مهاجم طوری تعریف کرده که اگر مهاجم خارجی نگیرند هم مشکلی به وجود نخواهد آمد. البته مربیانی که با بابایی کار کرده‌اند هم از خصوصیات فنی این بازیکن تمجید می‌کنند و شاید مقابل نفت و گاز گچساران فرصتی برای هنرنمایی این بازیکن به وجود بیاید.

از سوی دیگر علیرضا بابایی که اوت‌های بلند و آکروباتیک هم می‌اندازد احتمال مثل دیگر جوان‌های آکادمی پرسپولیس شانسی برای رسیدن به لیست بیست نفره تیمش نخواهد داشت و باید دلخوش به همین تمرینات و بازی‌های تدارکاتی روز بعد از مسابقه باشد.

دیدگاه‌ها