کد خبر : 2006426 | 14 اسفند 1402 ساعت 01:59 | 6.4K بازدید | 7 دیدگاه

آلگری: غمگینم، کاش روی یک کرنر گل می‌خوردیم!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، ادعا کرد که تیمش به خاطر بی‌تجربگی مقابل ناپولی شکست خورده است.

آلگری: غمگینم، کاش روی یک کرنر گل می‌خوردیم!

یوونتوس در هفته بیست و هفتم رقابت‌های سری آ خارج از خانه مقابل ناپولی با نتیجه 1-2 شکست خورد. بیانکونری‌ها در استادیوم مارادونا چند موقعیت را هدر دادند و روی یک اشتباه با پنالتی گل پیروزی بخش را به حریف هدیه دادند. آلگری در مورد عملکرد تیمش بعد از مسابقه با دازن صحبت کرد.

"بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند، ما موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم و از آنها استفاده نکردیم. همه اینها بخشی از روند رشد و یافتن تعادل بیشتر در بازی‌های بزرگ است. ما در موقعیت خوبی قرار داریم و 11 بازی باقی مانده تا به هدف خود یعنی رسیدن به لیگ قهرمانان فصل بعد برسیم."

مصدومان زیاد و عملکرد خوب کارلوس آلکاراس؟
"بدون آدریان رابیو، آلکاراس در اولین بازی فیکس رسمی خود واقعاً خوب عمل کرد و من کاملا از او راضی هستم. "

عدم استفاده از موقعیت‌ها؟
"فکر نمی‌کنم ناپولی در مقابل دروازه شزنی موقعیت‌های چندان خوبی داشت، در حالی که ما از موقعیت‌های بهترمان استفاده نکردیم. مایه تاسف است که دست خالی ورزشگاه را ترک می‌کنیم، اما تجربه بازی در این سطح تفاوت را ایجاد می‌کند. بی‌تجربگی ما مشهود بود.

1996904

این یکی از جوان‌ترین ترکیب اصلی یوونتوس در تمام دوران‌ها بود و کلا ما خوب کار می‌کنیم. هدف ما این است که به این بازیکنان جوان کمک کنیم تا برای فصل آینده آماده شوند."

عملکرد بد دفاع در دفع ریباند پنالتی؟
"من بیشتر غمگین هستم تا عصبانی. کاش از روی یک کرنر گل می‌خوردیم. اکنون ما باید به بازی با آتالانتا فکر کنیم و باید امتیاز بگیریم."

دوشان ولاهوویچ در بازی مقابل آتلانتا محروم است؟
"این فوتبال است، لحظاتی وجود دارد که همه چیز بر وفق مراد شما پیش می‌رود و لحظاتی که شانس با شما نیست. ما بدون توجه به نتایج باید روی عملکرد خود کار کنیم و بچه‌ها مطلقاً نباید بگذارند انگیزه‌شان پایین بیاید. ما در مسیر رسیدن به هدف خود هستیم."

دیدگاه‌ها