کد خبر : 2006428 | 14 اسفند 1402 ساعت 08:06 | 30.6K بازدید | 22 دیدگاه

امیدهای پورتو با 5 گل به بنفیکا زنده شد؛

آتش‌بازی یاران طارمی با عجیب‌ترین نتیجه

شاگردان سرخیو کونسیسائو پیروزی شگفت‌انگیزی مقابل بنفیکا به دست آوردند تا امیدوار به قهرمانی بمانند.

آتش‌بازی یاران طارمی با عجیب‌ترین نتیجه

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پورتو در شرایطی که مهدی طارمی را به دلیل آسیب‌دیدگی برای چهارمین مسابقه پیاپی در فهرست نفراتش نداشت، از ساعت 24 یکشنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم دو دراگائو به مصاف تیم رده دومی بنفیکا رفت تا مهم‌ترین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر پرتغال را برگزار کند.

پورتو که طی سه هفته گذشته لیگ برتر پرتغال پنج امتیاز از دست داده بود، در غیاب مهدی طارمی سعی در کسب پیروزی و کم کردن فاصله امتیازی با بنفیکا بود و توانست در نیمه اول با حمایت پرشور تماشاگرانش و دو گل گالنو به برتری دست پیدا کند.

گالنو در دقیقه 20 روی توپ ارسالی از کرنر سمت راست زمین و جای‌گیری مناسب در مقابل تیرک دوم گل اول بازی را وارد دروازه بنفیکا کرد و در دقیقه 44 هم ارسال توپ از جناح راست و پاس اوانیلسون با ضربه سر را به تور دروازه چسباند تا برنده به رختکن بروند.

گالنو بازهم به درخشش خود در این بازی ادامه داد و در دقیقه 55 با نفوذ از سمت چپ زمین و ارسال در عرض زمینی، توپ را به وندل رساند تا این بازیکن با شوت محکم و سرضرب دروازه بنفیکا را باز کند.

1997574

بنفیکا در دقیقه 61 با اخراج نیکولاس اوتامندی 10 نفره و کارش سخت‌تر شد که پورتو از این فرصت نهایت استفاده را بُرد و در دقیقه 75 روی پاس در عمق استثنایی نیکو و شوت پرقدرت و زمینی په‌په گل چهارم را به ثمر رساند.

در شرایطی که بازی به دقیقه 90 رسیده بود، سانتر زیبای خورخه سانچز از سمت راست محوطه جریمه و ضربه سر دنی ناماسو وارد دروازه بنفیکا شد تا پورتو با تاثیرگذاری دو بازیکن تعویضی خود به گل پنجم برسد و برتری را قطعی کند.

شاگردان سرخیو کونسیسائو با کسب پیروزی شگفت‌انگیز و دور از انتظار 5 بر صفر مقابل تیم بنفیکا 52 امتیازی شدند و در فاصله 10 هفته مانده به پایان فصل لیگ برتر پرتغال، جایگاه‌شان را در رده سوم جدول تثبیت کردند و به 6 امتیازی این حریف خود رسیدند.

پورتو با این پیروزی فاصله امتیازی خود با اسپورتینگ لیسبون صدرنشین هم به 7 امتیاز کاهش داد که البته اسپورتینگ یک بازی کمتر انجام داده است.

دیدگاه‌ها