کد خبر : 2006436 | 14 اسفند 1402 ساعت 09:36 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی جوانان واترپلو ایران مقابل مالزی در گام نخست

تیم ملی واترپلوی جوانان ایران در اولین دیدار خود از مرحله گروهی مسابقات رده‌های سنی قهرمانی آسیا در فیلیپین، موفق شد حریف خود را با نتیجه 34 بر 3 شکست دهد.

پیروزی جوانان واترپلو ایران مقابل مالزی در گام نخست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان آسیا از روز گذشته (یکشنبه) با برگزاری 4 دیدار آغاز شد.

تیم ملی واترپلو ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های مالزی، قزاقستان، سریلانکا و سنگاپور هم‌گروه است که طبق برنامه‌ریزی این بازی‌ها مردان جوان واترپلو ایران در روز نخست این مسابقات دیدار نداشتند و استراحت کردند.

دومین روز از این مسابقات با تقابل جوانان ایران و مالزی از ساعت 4:30 صبح شروع شد. ملی پوشان واترپلو ایران در این دیدار موفق شدند تیم ملی واترپلو جوانان مالزی را با نتیجه 34 بر 3 شکست دهند.

نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: 1 – 8 ایران

کوارتر دوم: 1 – 9 ایران

کوارتر سوم: 1 – 7 ایران

کوارتر چهارم: صفر – 10 ایران

واترپلوئیست‌های ایران در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها فردا (سه‌شنبه) از ساعت 7:10 دقیقه به وقت ایران به مصاف تیم ملی جوانان سریلانکا، می‌روند.

یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده‌های سنی آسیا 7 الی 19 اسفند سال 1402 در شهر کلارک فیلیپین برگزار می‌شود که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته رقابت‌های واترپلو 13 تا 19 اسفند ماه پیگیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها