کد خبر : 2006471 | 14 اسفند 1402 ساعت 12:36 | 38.2K بازدید | 28 دیدگاه

واکنش منفی روزنامه‌های بارسا

خواب‌آلود و شکسته: به رئال تعارف زدند (عکس)

بارسلونا از تساوی شنبه شب رئال در زمین والنسیا سود نبرد و با توقف برابر بیلبائو فرصت کاهش فاصله را از دست داد تا با انتقاد روزنامه‌های کاتالونیا روبرو شود.

خواب‌آلود و شکسته: به رئال تعارف زدند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی شب سوم از هفته بیست‌و‌هفتم رقابت‌های لالیگای اسپانیا، شب گذشته در ورزشگاه سن‌‌مامس، تیم‌ فوتبال اتلتیک بیلبائو پذیرای بارسلونا بود که این بازی بدون گل به پایان رسید.

بارسایی‌ها در حالی پا به سن‌مامس گذاشتند که امید داشتند انتقام باخت 40 روز قبل‌شان در همین ورزشگاه (4 بر 2 در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا) را از حریف باسکی بگیرند، اما نتیجه تلاش‌‌شان تنها یک تساوی تلخ بود که فرصتی ایده‌آل برای صعود یک پله‌‌ای در جدول را از آنها گرفت.

1997567

با توجه به شکست خیرونای رده دومی برابر مایورکا در دیداری که ساعاتی پیش از این بازی برگزار شده بود، بارسلونا با کسب پیروزی در سن‌مامس 60 امتیازی می‌شد و خودش را به رده دوم و فاصله شش امتیازی رئال مادرید صدرنشین می‌رساند، اما توقف مقابل تیم ارنستو والورده باعث شد کاتالان‌ها با 58 امتیاز و یک امتیاز کمتر از خیرونا در رده سوم باقی بمانند و فاصله‌شان با رئال مادرید نیز همچون هفته گذشته هشت امتیاز باشد. خبر بد دیگر برای بارسا مصدومیت پدری و دی یونگ در این بازی و دوری چند هفته‌ای آنها از میادین بود.

واکنش روزنامه‌های بارسلونا مطابق انتظار منفی بود چرا که انتظار داشتند بارسا بسیار بهتر کار کند. مصدومیت دو هافبک ارزشمند بارسا نیز روی جلد رفته است.

موندودپورتیوو: (تساوی) بسیار گران... بارسا از تساوی رئال و شکست خیرونا استفاده نکرد و با یک امتیاز که کافی نبود از بیبائو برگشت. تساوی با عوارضی بی‌رحمانه ناشی از مصدومیت پدری و دی یونگ که همه چیز نشان می‌دهد به بازی برگشت برابر ناپولی نمی‌رسند.

1997615

اسپورتیو: خواب آلود

1997616

اسپورت: (بارسای) شکسته (مصدوم زده)

1997617

آاس: رئال صدرنشین‌تر از قبل با شکست خیرونا و توقف بارسا

1997622

دیدگاه‌ها