کد خبر : 2006487 | 14 اسفند 1402 ساعت 13:26 | 33K بازدید | 20 دیدگاه

والنسیا بیانیه داد

به رئالی‌ها برخورد: حمله اینستاگرامی به ستاره والنسیا!

هواداران رئال در جریان بازی شنبه شب برابر والنسیا، از رفتارهای پیتر، بازیکنی که از رئال قرضی در والنسیا بازی می‌کند، بسیار خشمگین شدند.

به رئالی‌ها برخورد: حمله اینستاگرامی به ستاره والنسیا!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بهترین بازیکنان والنسیا در بازی برابر رئال پیتر فدریکو بود. این جوان 21 ساله محصول آکادمی رئال چون فرصت بازی برای تیم اول نصیبش نشد، درخواست جدایی در زمستان را داد و قرضی تا پایان فصل راهی والنسیا شد.

1997632

او شنبه شب از دقیقه 73 وارد زمین شد و فوق‌العاده کار کرد. دو موقعیت عالی هم داشت که هر دو با بدشانسی از دست رفتند. موقعیت‌هایی که می‌توانستند سه امتیاز را به والنسیا بدهند. پیتر باتعصب و پویا بازی می‌کرد و به‌خصوص روی فرصت دوم که توپ در دقایق پایانی از روی دروازه به بیرون رفت، شدیدا حسرت خورد.

1997631

رفتارهای او درون زمین اصلا نشان نمی‌داد او بازیکن قرضی رئال در والنسیاست. موردی که سبب شد تا بسیاری از هواداران رئال عصبانی شوند. بخشی از آنها در پایان بازی به صفحه اینستاگرام او حمله کردند و شاهد توهین‌های نژادپرستانه به او نیز بودیم. در پی این اتفاق، پیتر بخش کامنت‌ها را بست و دیگر کسی نمی‌تواند زیر پست‌های او نظرش را بنویسد. صفحه پیتر اما همچنان در دسترس است.

اتفاق روز گذشته باعث شد باشگاه والنسیا با انتشار بیانیه‌ای از ستاره جوان خود حمایت کند و رفتار هواداران رئال را تقبیح کرد.

دیدگاه‌ها