کد خبر : 2006497 | 14 اسفند 1402 ساعت 14:19 | 19.5K بازدید | 23 دیدگاه

جوابم را داد، عصبی شدم؛

توضیح دروازه‌بان خبرساز درباره ضربه پیشانی!

روزبه سینکی چهره خبرساز رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ دو بود.

توضیح دروازه‌بان خبرساز درباره ضربه پیشانی!

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته دوم ویدئویی از دیدار بعثت کرمانشاه و نیکا پارس منتشر شد که توجهات بسیاری را به خود جلب کرد؛ در این صحنه روزبه سینکی، دروازه‌بان تیم بعثت، پس از موقعیتی که روی دروازه تیمش ایجاد شده بود، با یکی از مدافعانش درگیر شد و با سر ضربه‌ای آرام به بازیکن خودی زد.

پس از این اتفاق مدافع بعثت چند قدم به عقب رفت و سپس طوری زمین خورد که انگار شدت ضربه به او زیاد بوده است. همین موضوع باعث شد تا این صحنه بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته باشد و هواداران واکنش‌های جالبی به درگیری بین دو بازیکن هم‌تیمی داشته باشند.

روزبه سینکی امروز در گفت‌وگویی با خبرنگار ما در خصوص این مسابقه و حواشی آن صحبت کرد. او در ابتدا درباره شرایط بعثت عنوان کرد: با این باخت کارمان سخت شد. ما می‌توانستیم صدرنشین باشیم اما با این باخت، با تفاضل گل چهارم شدیم. با این حال اوضاع‌مان بد نیست. خود من تا قبل از این بازی در ۱۵ مسابقه تنها ۵ گل خورده بودم اما متاسفانه این بازی شرایط طور دیگری رقم خورد.

او ادامه داد: بازیکنان ما تجربه زیادی ندارند و نمی‌توانند عیارشان برابر تیم‌های بزرگ و تیم‌هایی که تقویت شده‌اند، نشان بدهند. این شکست در نتیجه بی‌تجربگی بازیکنان‌مان رخ داد؛ تا دقیقه ۱۳ هیچ توپی روی دروازه ما نیامده بود اما خودمان اشتباه کردیم و گل خوردیم.

دروازه‌بان بعثت درباره برخوردی که با مدافع تیمش داشت، گفت: اتفاق خاصی نبود اما بزرگ شد. حتی ضربه آنچنانی هم نبود و فقط صورتم را روی صورت مدافع تیم‌مان گذاشتم. واکنش من به این دلیل بود که ۲-۳ اشتباه داشتیم و روی این صحنه جواب من را داد و من کمی عصبی شدم.

او در پاسخ به اینکه مدافع بعثت چه حرفی زد که باعث عصبانیت او شده بود، گفت: چیز خاصی نگفت. با توجه به اینکه روز بد مدافع تیم ما بود و روی سه گل هم مقصر بود، من اعتراض کردم و جوابم را داد و من هم عصبی شدم و سمت او رفتم. البته ما رابطه خیلی خوبی داریم و دوست هستیم اما فوتبال است و پیش می‌آید. همه ما خانواده هستیم و در خانواده هم این اتفاقات طبیعی است.

سینکی در خصوص تعجب بازیکن تیمش از واکنش‌ او گفت: بازیکنان تیم ارتباط خوبی با من دارند. من همیشه به عنوان بزرگتر در کنار بازیکنان تیم بوده‌ام و برای پول و پاداش‌هایشان وارد عمل شدم و اگر قراردادشان کم بوده، صحبت کرده‌ام. همه اینها به‌خاطر لطف آقای حسنی، مدیرعامل باشگاه، به من است. با این شرایط تقریبا بار تیم روی دوش من است و همیشه سعی کردم در حد توانم برای آنچه که بچه‌ها نیاز دارند، تلاش کنم. در واقع با توجه به ارتباطی که با بازیکنان دارم، هم‌تیمی‌ام توقع آن اتفاق را نداشت.

او درباره زمین خوردن بازیکن بعثت پس از ضربه وی گفت: پس از اینکه من به سمت او رفتم، عقب عقب رفت و پایش گرفت. دقیقه ۹۴ بود و بازی هم خیلی سنگین بود. افتادن او اصلا به‌خاطر گرفتگی پایش بود، نه به‌خاطر ضربه، چون اصلا ضربه آنچنانی نبود و فقط سرم را روی سر او گذاشتم.

سینکی در پاسخ به اینکه آیا پس از پایان بازی دلخوری بین آنها پیش نیامده است، عنوان کرد: اصلا. هیچ مشکلی نبود و این بحث‌ها پیش می‌آید. من جوان‌تر که بودم، بزرگترها و کاپیتان تیم بدتری فحش‌ها را به ما می‌دادند و ما اصلا حرفی نمی‌زدیم. البته الان شرایط تغییر کرده و جوان‌ها کمی شیطان‌تر شده‌اند (با خنده). حتی دیشب که من با مدیرعامل تیم صحبت می‌کردم، به من گفت تو بزرگتر هستی و وظیفه داری تیم را جمع و جور کنی و مشکلی هم نیست.

گلر بعثت در واکنش به اینکه آیا پیش‌بینی می‌کرد این صحنه تا این حد دیده شود، گفت: با شرایطی که از من از پارسال داشتم، اتفاقات مربوط به من بیشتر از قبل دیده می‌شود. البته این صحنه واقعا اتفاق خاصی نبود و به همین دلیل غيرقابل پیش‌بینی بود که تا این حد وایرال شود. اگر بازی را دیده باشید ما بعد از آن صحنه هم به بازی ادامه دادیم و مشکلی نبود.

سینکی که در طول دوران فوتبالش در تیم‌های زیادی بازی کرده است، در این باره توضیح داد: درست است، من حداقل در ۱۷-۱۸ باشگاه بازی کرده‌ام. من آدمی نیستم که برای کسی خودشیرینی کنم و بله چشم قربان گو هم نیستم و وقتی ببینم جایی شرایط مناسب نیست، نمی‌مانم.

او در پایان در خصوص شرایط بعثت در این فصل از مسابقات گفت: مطمئنا تا روز آخر جزو تیم‌های مدعی می‌مانیم اما در گروه سختی هستیم و پنج تیم بالای جدول خودشان را از بقیه جدا کرده‌اند.  فکر می‌کنم ما از نظر قرارداد و هزینه تیم هفتم این گروه باشیم و تا هرجا پیش برویم هم باید به اعضای تیم خداقوت بگوییم، دم‌شان گرم.

دیدگاه‌ها