کد خبر : 2006528 | 14 اسفند 1402 ساعت 16:23 | 67.1K بازدید | 97 دیدگاه

چهار تغییر مهم نسبت به بازی با سپاهان

ترکیب استقلال در بازی مرگ و زندگی رفسنجان

جواد نکونام تصمیم گرفته تا تیمش را با چهار تغییر نسبت به دیدار سوپرکلاسیکو، به مصاف مس رفسنجان بفرستد.

ترکیب استقلال در بازی مرگ و زندگی رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، استقلال امروز در تک مسابقه این دور، میهمان مس رفسنجان است. آبی پوشان برای صعود به دور بعد، باید از سد میزبان خود عبور کنند که پس از تغییرات در کادرفنی، روند خوبی را در پیش گرفته است.

جواد نکونام برای دیدار امروز تصمیم گرفته است تا سلیمی، جلالی، مهدی‌پور و بلانکو را از ترکیب اصلی خارج کرده و سلمانی به همراه حامدی‌فر، مرادمند و رمضانی را از ابتدا به میدان بفرستد.

بولت استقلالروحیه بالای کاپیتان پس از سوپرکلاسیکو
سیدحسین که توانست در دیدار حساس برابر سپاهان دروازه‌اش را بسته نگه دارد، امروز نیز در رفسنجان مأموریت دیگری دارد و باید دید که تا چه اندازه در بسته نگه داشتن دروازه‌اش موفق عمل خواهد کرد.

1995776

بولت استقلالاعتماد دوباره نکونام به مرادمند 
پس از عملکرد خوب خط دفاعی استقلال در بازی قبل، تصور می‌شد که نکونام برای جدال برابر مس رفسنجان نیز تغییری در آرایش سه نفره تیمش ایجاد نکند اما برخلاف پیش‌بینی‌ها، او از محمدحسین مرادمند در ترکیب اصلی استفاده کرده است. آرمین سهرابیان در کنار رافائل سیلوا نیز دیگر مدافعان آبی‌ها هستند که وظیفه مهار مهاجمان حریف را دارند.

بولت استقلالبازگشت سلمانی به ترکیب
جعفر سلمانی پس از مدت‌ها، یک‌بار دیگر در ترکیب اصلی تیمش به میدان می‌رود تا جای جلالی را پر کند. صالح حردانی یکی از بازیکنان آماده این روزهای استقلال، امروز نیز به مانند دیگر مسابقات آبی‌ها، در سمت راست و به عنوان وینگ بک به میدان می‌رود.

1881405

بولت استقلالحامدی‌فر جانشین مهدی‌پور شد
امروز روحیه روزبه چشمی بالاتر از مسابقات قبلی است. او تک گل سوپرکلاسیکو را به زیباترین شکل ممکن وارد دروازه سپاهان کرد و در دیدار با مس نیز در پست هافبک دفاعی انجام وظیفه خواهد کرد. امید حامدی‌فر دیگر بازیکن خط میانی آبی پوشان است که به جای مهدی مهدی‌پور در ترکیب قرار گرفته و جلوتر از این دو نفر، آرش رضاوند بازی می‌کند.

1958437

بولت استقلالآرمان از ابتدا شروع می‌کند
نکونام تصمیم گرفته تا برای این دیدار، از آرمان رمضانی به‌جای گوستاوو بلانکو استفاده کند. جلال‌الدین ماشاریپوف نیز دیگر بازیکن هجومی استقلال است.

بولت سرشاخهترکیب استقلال برای دیدار برابر مس رفسنجان:
سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – محمدحسین مرادمند – آرمین سهرابیان – صالح حردانی – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – امید حامدی‌فر – آرش رضاوند – جلال‌الدین ماشاریپوف – آرمان رمضانی

دیدگاه‌ها