کد خبر : 2006537 | 14 اسفند 1402 ساعت 16:59 | 13.4K بازدید | 34 دیدگاه

تروی دینی:

با تماشای بازی فودن یاد رونالدینیو می‌افتید

تروی دینی، کاپیتان سابق واتفورد، پس از گل دیدنی فیل فودن به منچستریونایتد او را با رونالدینیو مقایسه کرد.

با تماشای بازی فودن یاد رونالدینیو می‌افتید

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس مقابل منچستریونایتد قرار گرفت و با نتیجه 3-1 این بازی حساس را پشت سر گذاشت.

سیتی در این بازی با گل فیل فودن به بازی برگشت و پس از گل دیدنی مارکوس رشفورد برای یونایتد، در دقیقه 56 بازی را به تساوی کشاند.

ستاره جوان منچسترسیتی در دقیقه 80 هم تیمش را پیش انداخت و یک نمایش خیره کننده داشت. تروی دینی، کاپیتان سابق واتفورد، عملکرد او را با رونالدینیو، اسطوره برزیل و بارسلونا مقایسه کرده است.

دینی در برنامه مَچ آف دِ دِی گفت: "از نظر من، او یکی از آن افرادی است که وقتی بازی‌اش را تماشا می‌کنید یاد رونالدینیو می‌افتید. توپ را به او می‌دهی و می‌بینی مثل یک فوتبالیست خیابانی بازی می‌کند و می‌گویی: "وای او خوب است، می‌خواهم او را تماشا کنم." فکر می‌کنم این همان چیزی است که وقتی او را تماشا می‌کنم، می‌بینم."

1997695

روی کین، دیگر کارشناس اسکای اسپورت، نیز پس از پیروزی در اتحاد از فودن تمجید کرد و گفت که او باید بخشی از برنامه‌های گرت ساوت‌گیت باشد: "امروز به یونایتد خیلی سخت نمی‌گیرم وون سیتی درخشان بود، آنها نشان دادند که چرا قهرمان هستند. فودن شگفت‌انگیز و دیدنی بود. رقابت بزرگی در تیم انگلیس وجود دارد و گرت ساوت‌گیت بسیار خوش شانس است، اما فودن باید در این ترکیب اصلی حضور داشته باشد. برای من این بچه باید بازی اصلی تیم ملی باشد. او باید در تیم ملی انگلیس باشد."

دیدگاه‌ها