کد خبر : 2006569 | 14 اسفند 1402 ساعت 18:55 | 28K بازدید | 18 دیدگاه

گرانیت ژاکا:

می‌ترسم لورکوزن به سرنوشت آرسنال دچار شود

گرانیت ژاکا، بازیکن بایرلورکوزن، تایید کرد به بازیکنان بایرلورکوزن هشدار داده که مانند آرسنال فصل گذشته قهرمانی را در هفته‌های پایانی از دست ندهند.

می‌ترسم لورکوزن به سرنوشت آرسنال دچار شود

به گزارش "ورزش سه"، گرانیت ژاکا با وجود برتری 10 امتیازی بایرلورکوزن نسبت به بایرن مونیخ رده دومی، با استفاده از تجربه خود در آرسنال، معتقد است که تیمش هنوز به جام دست پیدا نکرده است.

ژاکا در اولین فصل حضورش در بوندس‌لیگا با بایرلورکوزن روزهای موفقی را سپری می‌کند و تیم آن‌ها پس از 34 بازی در تمامی رقابت‌ها هنوز طعم شکست را نچشیده است.

با این وجود هافبک سوئیسی نگران است که لورکوزن دچار سرنوشت فصل گذشته آرسنال شود. او فصل گذشته با آرسنال چندین هفته در صدر جدول حضور داشت، اما در پایان آن‌ها مغلوب منچسترسیتی شدند و به جام نرسیدند.

1997740

ژاکا در گفت‌وگو با ای‌اس‌پی‌ان درمورد شانس قهرمانی لورکوزن گفت: "ما باید به موقعیت خود افتخار کنیم، اما هنوز چیزی به دست نیامده است. من از تجربه خودم در فصل گذشته با آرسنال صحبت می‌کنم. ما امتیاز مشابهی نسبت به تیم دوم داشتیم و قهرمان لیگ نشدیم، بنابراین این را تجربه کرده‌ام و آن را با بازیکنان هم به اشتراک گذاشته‌ام. وقتی 10 بازی باقی مانده 10 امتیاز اختلاف زیاد است، اما هنوز 30 امتیاز برای گرفتن باقی مانده است، بنابراین هنوز هیچ چیزی تمام نشده است."

آرسنال در یک مرحله از فصل گذشته لیگ برتر، 8 امتیاز از منچسترسیتی جلو بود. توپچی‌های لندنی به مدت 248 روز در طول این دوره از رقابت‌ها در صدر جدول قرار داشتند اما جامی به دست نیاوردند.

دیدگاه‌ها