کد خبر : 2006580 | 14 اسفند 1402 ساعت 19:40 | 23.5K بازدید | 13 دیدگاه

تاثیرگذاری محبی برای برد مس رفسنجان

تخلیه انرژی دو‌پای خوش‌فیزیک مقابل استقلال (عکس)

وینگر چپ مس رفسنجان در بازی امروز مقابل استقلال نقش زیادی در پیروزی تیمش داشت.

تخلیه انرژی دو‌پای خوش‌فیزیک مقابل استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در ادامه روند موفقیت آمیز خود با سرمربیگری محرم نویدکیا امروز توانست در اولین گام جام حذفی مقابل استقلال به بردی ارزشمند برسد و جواز حضور در جمع 16 تیم برتر مسابقات را به دست بیاورد.

برد مسی‌ها در این مسابقه در شرایطی به دست آمد که شاگردان محرم نویدکیا عملکرد خوبی داشتند و در همه نقاط زمین ستاره‌های استقلال را کنترل کردند. در این بین اما محمدمهدی محبی یکی از بازیکنانی بود که نقش زیادی در برتری تیمش داشت.

1997767

بازیکن 24 ساله مسی‌ها که در فصل جاری با نظر ساکت الهامی از ابتدای مسابقات فیکس شده بود، با حضور محرم نویدکیا پستش تغییر کرده و به عنوان وینگر چپ به میدان می‌رود. محبی در مسابقه امروز هم توانست با دوندگی زیاد بارها در محوطه جریمه استقلال ظاهر شود و تاثیرگذار باشد.

این بازیکن دوپا که نه تنها با حضور به موقع در محوطه جریمه استقلال گل اول تیمش را زد، در اواخر نیمه اول هم یک توپ‌ربایی عالی از روزبه چشمی داشت که ضربه‌اش را سیدحسین حسینی دفع کرد.

1997766

در نیمه دوم هم محبی عملکردی فوق‌العاده از خود در طول نود دقیقه ارائه کرد و حالا او یکی از نفراتی است که به مهره کلیدی تیم تحت هدایت نویدکیا تبدیل شده است.

ستاره 24 ساله‌ مسی‌ها قطعا با شرایط خوبی که دارد، در بازی‌های آینده نیز برای تیمش مثمرثمر واقع خواهد شد.

دیدگاه‌ها