کد خبر : 2006587 | 14 اسفند 1402 ساعت 20:01 | 22.4K بازدید | 45 دیدگاه

گل دوم مس کاملا آفساید بود

نوازی: حالا باید برای ادامه لیگ تلاش کنیم

مربی استقلال می‌گوید که تیمش در دیدار برابر مس رفسنجان می‌توانسته پیروز شود.

نوازی: حالا باید برای ادامه لیگ تلاش کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی، مربی استقلال، در پایان دیدار برابر مس رفسنجان که با شکست آبی‌ها و کنار رفتن از جام حذفی همراه بود، گفت: ضمن خسته نباشید به هر دو تیم باید ابتدا از بازیکنان تشکر کنم که تلاش کردند و جنگیدند. فکر می‌کنم در نیمه اول توانستیم بازی خوبی ارائه کنیم و موقعیت گل نیز داشتیم. یک ضربه پنالتی را نیز هدر دادیم.

او ادامه داد: شرایط ضربات پنالتی نیز به همین صورت بوده و 50-50 است. کلا در جام حذفی نیز اینگونه است و شانس هر تیم برای پیروزی پنجاه درصد است. بچه‌هایمان تلاش کردند و نتوانستیم به گل برسیم.

1892632

وی گفت: به نظر من داور روی گل دوم مس دچار اشتباه شد چون گل آنها آفساید بود. من فکر می کنم قبل از گل نخست، بازیکن مس خطای خشنی روی پای ماشاریپوف انجام داد و باید اخراج می شد. متأسفانه داور هیچ اقدامی انجام نداد.

مربی استقلال اضافه کرد: بازی خوبی بود و می توانستیم برنده باشیم. البته شرایطمان خوب نبود. استقلال نمی‌تواند در دو جام شرکت کند چون کمبود بازیکن داریم. تمام تلاشمان را کردیم. در بازی‌های بعد و لیگ باید جبران کنیم.

نوازی در پایان گفت: ما می‌توانستیم از بازیکنان بیشتری استفاده کنیم، ولی نتوانستیم نفرات جدیدی به تیم اضافه کنیم و در شرایط بدی بودیم. فکر می‌کنم باید برای آینده تیممان تلاش کنیم و برای ادامه لیگ زحمت بکشیم.

دیدگاه‌ها