کد خبر : 2006592 | 14 اسفند 1402 ساعت 20:13 | 22.2K بازدید | 4 دیدگاه

تنها چهره معروف نفت و گاز روی نیمکت

اسلحه مخفی پیروز علیه پرسپولیس روی نیمکت

تنها بازیکن شناخته شده نفت و گاز گچساران روی نیمکت این تیم قرار دارد.

اسلحه مخفی پیروز علیه پرسپولیس روی نیمکت

به گزارش "ورزش سه" با اعلام ترکیب اصلی نفت و گاز گچساران در مصاف مقابل پرسپولیس مشخص شد تنها چهره شناخته شده این تیم از روی نیمکت بازی را خواهد شناخت.
رضا کرملاچعب که یکی از مارکوپولوهای فوتبال ایران است و حضور در تیم‌های مختلفی را طی سال‌های اخیر تجربه کرده، با سابقه حضوری کوتاه مدت در پرسپولیس روبروی این تیم قرار خواهد گرفت و می‌تواند اسلحه مخفی این تیم گچسارانی باشد.
کرملاچعب که با موهای بسیار بلند خود چهره خاصی در زمان گرم کردن بازیکنان دو تیم قبل از بازی بود با گلزنی مقابل پرسپولیس در پیراهن نفت مسجدسلیمان مشهور شد و به خاطر رقص بختیاری‌اش بعد از آن گل مورد توجه قرار گرفت.

مدتی بعد از آن کرملاچعب به پرسپولیس پیوست، اما در این تیم فرصت بازی پیدا نکرد و هر سال حداقل یک بار تیم عوض می‌کند. در هشت سال اخیر او به شکل عجیبی پیراهن ده تیم مختلف را به تن کرده است و انگار در هیچ تیمی آرام و قرار ندارد.

عجیب اینکه این بازیکن سال گذشته در همین مرحله از جام حذفی با پیراهن ون پارس اصفهان در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس بازی کرد.

کرملاچعب مدتی را هم در فوتبال فنلاند پشت سر گذاشته و حتما دوست دارد در بازی امشب فرصتی از سوی پیروز قربانی به دست بیاورد و دوباره مقابل پرسپولیس خودی نشان دهد.

دیدگاه‌ها