کد خبر : 2006603 | 14 اسفند 1402 ساعت 20:54 | 25.5K بازدید | 7 دیدگاه

امیدواری رئال: بلینگام هم باید مثل گرینوود بخشیده شود!

رئال مادرید قصد دارد با استفاده از ماجرای پشت بخشش کارت قرمز میسون گرینوود در اوایل این فصل لالیگا، به کارت قرمز جود بلینگام مقابل والنسیا اعتراض کند.

امیدواری رئال: بلینگام هم باید مثل گرینوود بخشیده شود!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی در ورزشگاه مستایا به طرز عجیبی با نتیجه 2-2 متوقف شدند چرا که داور تصمیم گرفت در لحظات پایانی حمله منجر به گل رئالی‌ها را متوقف کند. توپ از خط دروازه والنسیا عبور کرد اما داور ژسوس گیل قبلاً سوت پایان را زده بود. جود بلینگام، زننده ضربه منجر به گل برای رئال، با هم‌تیمی‌هایش داور مسابقه را محاصره کرد و در پی اعتراض به این تصمیم بی‌سابقه داور، یک کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

بلینگام قرار است دیدار هفته آینده رئال مقابل سلتاویگو را از دست بدهد و در صورت عدم موفقیت درخواست تجدیدنظر باشگاه مادریدی، این محرومیت ممکن است تمدید هم بشود. با این حال، باشگاه مطمئن است که این کارت قرمز مستقیم، همان‌طور که کارت میسون گرین وود در اوایل این فصل بخشیده شد، لغو خواهد شد.

1997811

این ستاره قرضی منچستریونایتد در ختافه یکی از سه بازیکنی بود که در شکست این تیم مقابل رایو وایکانو در ژانویه اخراج شد. گرین‌وود به دلیل مخالفت با تصمیم داور مستقیماً با کارت قرمز جریمه شده بود، اما این تصمیم بعداً در دادگاه تجدید نظر لغو شد، زیرا نشان داده شد که او مستقیما به داور توهینی نکرده است.

آنچلوتی پس از پایان مسابقه در مورد بلینگام همین را گفته بود: "او به داور توهین نکرد. او به زبان انگلیسی صحبت کرد و فقط گفت که این گل باید پذیرفته می‌شده است."

دیدگاه‌ها