کد خبر : 2006619 | 14 اسفند 1402 ساعت 21:47 | 17.2K بازدید | 20 دیدگاه

اسکولز: قطعا تن‌هاخ فصل بعد سرمربی یونایتد نیست

پل اسکولز، ستاره سابق منچستر یونایتد، معتقد است مالکان این باشگاه برنامه‌ای برای ادامه همکاری با اریک تن‌هاخ ندارند!

اسکولز: قطعا تن‌هاخ فصل بعد سرمربی یونایتد نیست

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات منچستر یونایتد با مربی‌گری اریک تن‌هاخ در سال ۲۰۲۴ هم ادامه دارد. آنها این سال را به خوبی و با پیروزی‌های متعدد آغاز کردند، اما با شکست برابر فولام و سپس منچستر سیتی همه چیز دوباره به هم ریخت.

تن‌هاخ می‌توانست با شکست دادن منچسترسیتی شرایط تیمش را هم در جدول و هم از جنبه اعتماد مالکان جدید بهبود ببخشد، اما نه‌تنها موفق به پیروزی نشد، بلکه با یک نمایش ضعیف خودش را در بدترین شرایط ممکن قرار داد.

1997841

سر جیم راتکلیف و گروهش از زمانی که منچستر یونایتد را خریداری کردند اعتماد زیادی به اریک تن‌هاخ نداشتند و حتی اعلام شد که برخی از اختیارات او در نقل و انتقالات را هم خواهند گرفت. حالا شایعاتی نیز منتشر شده که آنها در پایان فصل تن‌هاخ را اخراج و به سراغ جذب زین الدین زیدان می‌روند.

اسکولز با این شایعات موافق است و اعلام کرد که به‌نظر او مالکان یونایتد از همین الان به دنبال انتخاب یک مربی جدید برای فصل بعد هستند.

او گفت: «فکر می‌کنم مالکان از قبل تصمیم خود را در مورد تن‌هاخ گرفته‌اند. فکر نمی‌کنم او فصل بعد بر روی آن نیمکت باشد. من تعجب نمی‌کنم اگر آنها همین الان هم به دنبال مربی جدید باشند.

تن‌هاخ همه فرصت‌ها برای نشان دادن خودش را از دست داده است. او می‌توانست در بازی دیشب یک عملکرد شجاعانه به نمایش بگذارد، اما هم بزدلانه عمل کرد و هم بازی را باخت. من او را در فصل بعد این تیم نمی‌بینم.»

دیدگاه‌ها