کد خبر : 2006624 | 14 اسفند 1402 ساعت 22:00 | 20.1K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی آدانا دمیراسپور؛

محمدی موثر بود و بالوتلی گل 3 امتیازی زد

آدانا دمیراسپور در حضور مدافع چپ ایرانی خود مقابل کاراگومروک به برتری رسید.

محمدی موثر بود و بالوتلی گل 3 امتیازی زد

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از مسابقات هفته بیست و هشتم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال آدانا دمیراسپور در حالی که میلاد محمدی را مثل بازی‌های قبل در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (به وقت ایران) در استادیوم ینی آدانا به مصاف کاراگومروک رده شانزدهمی رفت.

یاران محمدی که طی سه هفته گذشته و در حضور ملی پوش ایرانی موفق به کسب پیروزی نشده و یک شکست و دو تساوی داشتند، در دیدار امروز توانستند به این روند پایان بدهند و دوباره به پیروزی دست پیدا کنند.

تیم فوتبال آدانا دمیراسپور در دیدار امروز مقابل کاراگومروک با گلزنی ماریو بالوتلی، ستاره ایتالیایی از روی نقطه پنالتی موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد تا 35 امتیازی شود و موقتا به رده نُهم جدول سوپر لیگ ترکیه صعود کند.

1997855

میلاد محمدی، مدافع چپ ایرانی آدانا دمیراسپور که پس از جام ملت‌های آسیا و در سه دیدار اخیرشان حضور ثابت در ترکیب تیمش داشت، امشب هم به طور کامل مقابل کاراگومروک بازی کرد و بهترین بازیکن زمین بود.

محمدی در این مسابقه فرصت گلزنی هم در نیمه اول روی پاس در عمق بالوتلی داشت که گلر کاراگومروک با خروج به‌موقع از دروازه و دفع توپ مانع از اولین گل او در سوپر لیگ ترکیه شد.

دیدگاه‌ها