کد خبر : 2006629 | 14 اسفند 1402 ساعت 22:22 | 23.3K بازدید | 66 دیدگاه

الان وقت کمک به مس است؛

فرشید باقری: بهترین تیم ایران را بردیم

فرشید باقری از مسئولان مس رفسنجان درخواست کرد خواسته‌های محرم نویدکیا را برآورده کنند.

فرشید باقری: بهترین تیم ایران را بردیم

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری پس از پیروزی مس رفسنجان برابر استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر امروز یک بازی بی‌نقص انجام دادیم. یکی از بهترین روزهای مس رفسنجان بود. همه بازیکنان از عقب تا جلو روز فوق‌العاده‌ای داشتند. ما امروز توانستیم بهترین تیم ایران را ببریم‌. خواهشی که از هواداران استقلال دارم این است که این تیم را حمایت کنند. استقلال یک تیم قابل احترام است.

وی افزود: فوتبال است و یک روز، روز یک تیم و یک بازیکن نیست. امروز هم روز استقلال نبود. من چندین سال آنجا بودم و این شرایط را درک می‌کنم. الان نباید دنبال مقصر بگردند. باید حمایت کنند که استقلال بتواند شرایط خوب خودش را حفظ کند.

باقری سپس درباره شرایط مس صحبت کرد و گفت: درباره تیم خودمان باید بگویم که به آرامش خوبی رسیده‌ایم و عملکرد امروزمان فوق‌العاده‌ بود. باز هم می‌گویم توانستیم مقابل بهترین تیم ایران بازی بی‌نقصی انجام بدهیم. یک خواهش از مسئولان مس و هر کسی که دست‌اندرکار است، دارم. با توجه به اینکه به آقای نویدکیا قول‌هایی داده بودند که تا فردا ما را به یک درصدی برسانند، امروز ایشان اعلام کردند با اینکه خیلی این تیم را دوست دارند، تا پرداختی نداشته باشند سر تمرین ما نمی‌آیند.

او در پایان عنوان کرد: این تیم حیف است. اگر واقعا این تیم را می‌خواهند و دلشان می‌سوزد، اقدام کنند. ما امروز توانستیم دل مردم رفسنجان و مردم کرمان را شاد کنیم. امروز وقت کمک کردن است. فردا و هفته دیگر به درد نمی‌خورد. اگر این تیم برایتان اهمیت دارد و نمی‌خواهید بلایی که سر مردم کرمان آمد، سر مس رفسنجان بیاید، یک فکری کنید. نمی‌دانم از چه کسی باید بخواهیم. این تیم حیف است و الان وقت کمک است.

دیدگاه‌ها