کد خبر : 2006633 | 14 اسفند 1402 ساعت 22:43 | 34K بازدید | 18 دیدگاه

اگر نمی‌خواهید تیم‌داری کنید، بگویید

جعفری: محرم در رختکن با ما خداحافظی کرد

حسن جعفری پس از پیروزی برابر استقلال نسبت به شرایط مالی مس رفسنجان اعتراض کرد.

جعفری: محرم در رختکن با ما خداحافظی کرد

به گزارش "ورزش سه"، حسن جعفری پس از پیروزی مس رفسنجان برابر استقلال اظهار داشت: خدا را شکر هم یک بازی خوب کردیم و هم سه امتیاز بازی را گرفتیم؛ در واقع یعنی به مرحله بعد رفتیم. خدا را شاکرم با همه مشکلاتی که داشتیم، پیروز شدیم. نمی‌دانم از کجا شروع کنم. امروز آقا محرم در رختکن از ما خداحافظی کرد، قرار بود به ما پول بدهند اما این اتفاق رخ نداد. تیم ما چهار ماه است که دریافتی نداشته است.

وی افزود: باید دست این بچه‌ها را بوسید که اینقدر صبور هستند. یک مصاحبه پیدا نمی‌کنید که بچه‌های ما درباره مسائل مالی صحبت کرده باشند. احساس می‌کنم تیم ما را فراموش کرده‌اند. ما چهار ماه است پرداختی نداشته‌ایم. شرایط خیلی سخت است. روزی که آقا محرم آمده گفته‌اند یک ماه دیگر پول می‌دهیم و فردا یک ماه می‌شود اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

جعفری در ادامه عنوان کرد: نمی‌دانم با چه کسی صحبت کنم و طرف صبحتم چه کسی باشد اما اگر برایشان مهم است، پای کار بیایند و اگر مهم نیست، به ما بگویند که تکلیفمان را بدانیم. بدانیم که نمی‌خواهند به تیم برسند و مردم هم بدانند و انتظاری از بچه‌ها نداشته باشند. این بچه‌ها هم خانواده دارند و روی این پول حساب کرده‌اند. چهار ماه است که پرداختی نداشته‌اند. یک پرداختی به ما داشتند که آن هم پاداش بازی با نساجی بوده است. خیلی شرایط است. امیدوارم بیایند و به این تیم برسند.

1753311

بازیکن مس رفسنجان ادامه داد: از آقای پورمحمدی تشکر می‌کنم. ایشان واقعا تنهاست و زحمت می‌کشد اما نمی‌دانم چه کسی باید کمک کند. اگر نمی‌خواهند پول بدهند، بگویند که بچه‌ها تکلیف‌شان را بدانند. الان یک تصمیم خوب گرفتند و آقا محرم آمد و تیم کمی آرامش دارد و شما هم در نتیجه‌گیری می‌بینید.

جعفری در خصوص شرایط بازیکنان مس پس از حضور محرم نویدکیا گفت: در فوتبال بحث فنی یک طرف است و بحث روحی و روانی یک طرف. بچه‌های ما الان به آرامش روحی و روانی رسیده‌اند و تمرکزشان روی کار است اما این یک بخش کار است. اگر حمایت نشود، این تیم هم مدعی سقوط می‌شود. اگر نمی‌خواهند تیم‌داری کنند، بگویند که تکلیف‌مان را بدانیم.

او در پایان در مورد مبلغ دریافتی مسی‌ها گفت: امسال ۳۲ درصد پرداختی داشته‌اند و از پارسال هم کلی طلب داریم. آپشن‌های ما را که حساب کنند، حدود ۲۰-۳۰ درصد طلب پارسال‌مان می‌شود. علاوه بر اینکه از پارسال طلب داریم، امسال هم ۳۲ درصد دریافتی داشتیم. شرایط خیلی سخت است. امیدوارم پای کار بیایند و نگذارند اوضاع تیم بحرانی شود.

دیدگاه‌ها