کد خبر : 2006641 | 14 اسفند 1402 ساعت 23:12 | 17.2K بازدید | 12 دیدگاه

امیدوارم راهکارهای مدیریت به تیم ضربه نزند

سیدجلال: بازیکنان جدید باید در خدمت تیم باشند

سید جلال حسینی می‌گوید بازیکنان جدید پرسپولیس باید بیشتر تلاش کنند و در خدمت این تیم باشند.

سیدجلال: بازیکنان جدید باید در خدمت تیم باشند

به گزارش "ورزش سه"، سید جلال حسینی که امروز در دیدار پرسپولیس برابر نفت و گاز گچساران روی نیمکت حضور داشت، پس از پایان مسابقه گفت: خدا را شکر بعد از مدت‌ها روی نیمکت بودم و خدا را شکر یک برد خوب هم آوردیم و بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند. بچه‌ها خیلی تلاش کردند و نظم خوبی داشتند و یک نتیجه خوب به دست آوردند.

او درباره عملکرد خوب اوسمار در بازی‌های اخیر پرسپولیس گفت: بازی به بازی شرایط بهتر می‌شود. شرایط بعد از رفتن آقای گل‌محمدی سخت بود، اما بچه‌ها تلاش کردند و خود اوسمار هم خیلی تلاش می‌کند. ما باید همین روند و نظم را داشته باشیم. مشکلاتی در باشگاه است که بازیکنان ضربه می‌زند. امیدوارم آن مشکلات هم حل شود و بچه‌ها بتوانند خودشان را حفظ کنند.

سید جلال در واکنش به اینکه بازیکنی که در نیم فصل به پرسپولیس اضافه شده‌اند، خیلی به این تیم کمک می‌کنند، گفت: باید همین کار را کنند. یکی دو بازی ملاک نیست. بازیکنانی که اضافه شده‌اند، باید بیشتر تلاش کنند و در خدمت تیم باشند و نظم تیمی داشته باشند و در ادامه هم بتوانند روند خوبی داشته باشند.

ویدئو: 326433

مربی پرسپولیس در خصوص گلایه بازیکنان از وضعیت دریافتی‌شان و راهکارهای درویش برای حل این مشکل عنوان کرد: امیدوارم راهکارهای خوبی باشد و به تیم ضربه نزند. امیدوارم این راهکارها سریع‌تر باشد و بتوانیم روند خودمان را داشته باشیم. رقابت سختی با رقیب‌هایمان داریم و اینطور نیست که بخواهد بچه‌ها را اذیت کند. امیدوارم هر چه هست، زودتر انجام شود و ما نظم خوبی داشته باشیم.

حسینی درباره شرایط قرارداد خودش گفت: خدا را شکر حل شد.

دیدگاه‌ها