کد خبر : 2006644 | 14 اسفند 1402 ساعت 23:25 | 20.4K بازدید | 19 دیدگاه

امیدوارم جواب محبت هواداران را بدهم؛

خدابنده‌لو: حضور در ترکیب پرسپولیس لذت‌بخش بود

محمد خدابنده‌لو پس از پایان دیدار پرسپولیس و نفت و گاز گچساران درباره اولین حضور خود در ترکیب اصلی سرخ‌ها صحبت کرد.

خدابنده‌لو: حضور در ترکیب پرسپولیس لذت‌بخش بود

به گزارش "ورزش سه"، محمد خدابنده‌لو در دیدار پرسپولیس و نفت و گاز گچساران برای اولین بار به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب سرخپوشان به میدان رفت. او پس از این مسابقه اظهار داشت: خیلی لذت‌بخش بود و خوشحالم که این اتفاق افتاد. امیدوارم بتوانم در ادامه راه هم به تیم بزرگ پرسپولیس کمک کنم.

او سپس در خصوص این مسابقه گفت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست. ما دست‌کم نگرفتیم و سعی کردیم با تمام توانمان بازی کنیم. خدا را شکر توانستیم پرگل و با یک نتیجه خوب بازی را ببریم.

خدابنده‌لو درباره بازی‌های پیش‌روی پرسپولیس و دربی گفت: صددرصد بازی‌های سختی است. امیدوارم بتوانیم‌ به خوبی از این بازی‌های سخت عبور کنیم و آخر فصل قهرمان شویم.

ویدئو: 326439

بازیکن جدید پرسپولیس در مورد تشویق او توسط هواداران پرسپولیس و جو سکوها گفت: لطف داشتند. من که خودم قبلا آن بالا بودم می‌دانم چه حسی دارند و سعی می‌کنم در زمین با تمام وجودم بازی کنم که از من راضی باشند.

او که در دربی معروف ایمون زاید به‌ عنوان هوادار روی سکو بود، در پاسخ به اینکه آیا آن زمان تصور می‌کرد یک روز در این تیم بازی کند، گفت: آن روز را قشنگ یادم است و بیرون استادیوم که رسیدم، گفتند ۳-۲ شده است. باورم نمی‌شد. فکر که می‌کردم اما نه به این زودی. خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانم جواب محبت هواداران و کادرفنی را بدهم.

دیدگاه‌ها