کد خبر : 2006649 | 14 اسفند 1402 ساعت 23:36 | 21K بازدید | 5 دیدگاه

افسوس که این موقعیت گل نشد؛

میلاد محمدی قدر پاس ماریو بالوتلی را ندانست!

میلاد محمدی می‌توانست روی پاس زیبای ماریو بالوتلی یک گل خاطره انگیز را به ثمر برساند اما اینگونه نشد.

میلاد محمدی قدر پاس ماریو بالوتلی را ندانست!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و هشتم لیگ ترکیه، آدانا دمیر اسپور موفق شد در روز درخشش میلاد محمدی با نتیجه یک بر صفر فاتح کاراگومروک را شکست دهد و این در حالی است که مدافع ملی پوش کشورمان از نظر پایگاه‌های آماری به عنوان بهترین بازیکن این دیدار شناخته شد.

میلاد محمدی حتی یک موقعیت ایده‌آل برای گلزنی داشت که این موقعیت روی پاس هنرمندانه ماریو بالوتلی، ستاره سال‌های نه چندان دور فوتبال ایتالیا، ایجاد شد اما میلاد بدشانس بود که ضربه‌اش نتوانست سیریگو دروازه‌بان فاتح را به زانو درآورد.

در این موقعیت ابتدا میلاد توپ را به مایسوت داد و پس از آن محمدی با آگاهی محیطی بالا به عمق فرار کرد و هماهنگی او با بالوتلی باعث شد تا ستاره ایتالیایی این تیم بدون نگاه به پشت سرش، محمدی را راه بیندازد اما ضربه نهایی میلاد با خروج سنگربان سابق پاری سن ژرمن همراه شد تا زاویه برای ضربه زدنش از دست تنگ شود.

1997892

محمدی به عنوان یک دفاع چپ رونده در این تیم توانست آمار ۹۰ درصد پاس صحیح، صددرصد تکل صحیح از ۶ تکل، پیروزی در ۸ دوئل از ۱۰ دوئل را ثبت کند و همچنین ۳ ارسال داشت که هر سه درست به مقصد رسیدند.

میلاد در مجموع عملکرد قابل قبولی داشت و نمایش او با تشویق هواداران این تیم همراه شد؛ حالا شاگردان حکمت کارامان ترک تبار بعد از ۱۱ بازی با درخشش ستاره ایرانی خود به پیروزی رسیدند تا شرایط این تیم در ادامه فصل متفاوت شود و از وضعیت بغرنج خود فاصله بگیرند.

دیدگاه‌ها