کد خبر : 2006652 | 14 اسفند 1402 ساعت 23:41 | 42K بازدید | 53 دیدگاه

از وقتی من بچه بودم، این باشگاه مشکل مالی داشت؛

پیروانی: افتخار کنید که پرسپولیس را می‌خرید!

افشین پیروانی اعلام کرد باشگاه پرسپولیس پیش از پایان سال بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهد کرد.

پیروانی: افتخار کنید که پرسپولیس را می‌خرید!

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی پس از پایان دیدار پرسپولیس و نفت و گاز گچساران در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود. به تیم نفت تبریک می‌گویم که آمد فوتبال بازی کرد. بازی خوبی ارائه دادند. ما هم پرسپولیس هستیم و همیشه محکوم به برد هستیم. خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و منتظریم تا ببینیم بازی بعد مقابل چه تیمی خواهد بود.

پیروانی درباره حضور درویش در اردوی پرسپولیس و وعده‌های او در خصوص مطالبات سرخپوشان توضیح داد: شب گذشته آقای درویش تشریف آوردند و قرار شد قبل از دربی یا آخر سال پرداختی داشته باشند. اما یک بحثی که داریم این است که واقعا باشگاه مشکل مالی دارد. من از زمانی که بچه بودم و طرفدار پرسپولیس بودم، تیم مشکل مالی داشت. بازیکن شدیم، مربی شدیم، سرمربی شدیم و الان هم مدیر هستیم. مطمئنا در آینده هم چنین مشکلی خواهد بود. باید یک تدبیری بينديشند.

1997894

وی افزود: حیف است یک تیم پرطرفدار که با بردش میلیون‌ها نفر خوشحال می‌شوند، دغدغه مالی داشته باشد. چه بسا بعضی از تیم‌ها اول فصل بودجه‌شان مشخص است و اندوخته اول فصلشان چندین و چند برابر آخر فصل است. من فکر می‌کنم باید یک راهکاری پیدا کنند.

مدیر پرسپولیس در خصوص احتمال انتقال مالکیت پرسپولیس عنوان کرد: هر کس که پرسپولیس را بگیرد و مالکش شود، یک افتخار برایش است. پرسپولیس قدمت، سابقه، تمدن، تاریخ و هوادار دارد. این تیم میلیون‌ها هوادار دارد و هر کس بیاید باید با تفکر بیاید تا بتواند به تیم کمک کند و به سرانجام برسد.

پیروانی درباره وضعیت سلامتی برادرش نیز توضیح داد: شاه‌غلام که برادر و عزیز ماست. عملی که انجام داد، عمل سختی بود اما شرایطش خیلی خوب است. از همه کسانی که پیگیر وضعیت او بودند تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها