کد خبر : 2006661 | 15 اسفند 1402 ساعت 04:40 | 22.9K بازدید | 44 دیدگاه

به اندازه شش باشگاه، تیم داریم؛

مدیرعامل گچساران: ما از پرسپولیس قدیمی‌تریم

مدیرعامل نفت و گاز گچساران می‌گوید این تیم در سال‌های آینده با برنامه و به صورت کاملا حرفه‌ای به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

مدیرعامل گچساران: ما از پرسپولیس قدیمی‌تریم

به گزارش "ورزش سه"، ابوالحسن غلامی، مدیرعامل باشگاه نفت گچساران، در پایان بازی با پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص این مسابقه گفت: بازی خوبی بود. روبروی یکی از بهترین تیم‌های آسیا و یکی از پرطرفدارترین تیم‌های دنیا بازی کردیم، اما ما گچساران هستیم و شهر نخستین‌ها. فوتبال هم اگر از پنج جای ایران شروع شده باشد، یکی از آنها گچساران بوده است. امروز هم دوباره گفتیم که هستیم و بهتر از این خواهیم بود.

او درباره حضور پیروز قربانی در این تیم عنوان کرد: ما مردم آن دیار خصلت‌مان میهمان‌نوازی است. آقای قربانی میهمان ما هستند و خیلی خوب کار کرده‌اند. باشگاه ما هم جزء پنج باشگاه قدیمی است و حتی از استقلال و پرسپولیس هم قدیمی‌تر است. ان‌شاءالله که شاهد روزهای بهتری برای فوتبالمان باشیم.

غلامی درباره شرایط نامناسب نفت و گاز در لیگ یک و اینکه آیا این تیم فصل آینده می‌تواند به لیگ برتر صعود کند، گفت: ما بین شش تیم بالای جدول بودیم. استحضار دارید که‌ گچساران به اندازه شش باشگاه در رشته‌های مختلف تیم دارد که یکی از آنها فوتبال است. آنجا پایتخت ورزش ایران و شهرستان‌های ایران است. ان‌شاءالله یک روز با برنامه و درست و حرفه‌ای وارد لیگ برتر خواهیم شد و طوری می‌آییم که دیگران از ما حساب ببرند و دیگر پایین نرویم.

دیدگاه‌ها