کد خبر : 2006666 | 15 اسفند 1402 ساعت 00:25 | 46K بازدید | 12 دیدگاه

زودترین ناامیدی تاریخ: تماشاگران دقیقه 16 رفتند!

تماشاگران شفیلد یونایتد از دقیقه 16 شروع به ترک ورزشگاه خانگی تیمشان کردند.

زودترین ناامیدی تاریخ: تماشاگران دقیقه 16 رفتند!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر میهمان شفیلد یونایتد است. این تیم با کسب پیروزی خارج از خانه از استون ویلا در رده چهارم فاصله‌ای 6 امتیازی می‌گیرد و به طور کامل در کورس کسب عنوان قهرمانی با لیورپول و منچسترسیتی قرار خواهد گرفت.

1997915

این تیم در ادامه روند خوب چند هفته اخیر در لیگ برتر، با شروعی طوفانی در خانه میهمان توانست تا دقیقه 15 با سه گل پیش بیفتد. این تیم با گل‌های مارتین اودگارد، جیدن بوگل (گل به خودی) و گابریل مارتینلی توانست به این برتری سه گله دست پیدا کند. با اینکه شفیلد یونایتد روی گل به خودی و گلی سومی که مارتینلی به ثمر رساند بدشانس بود و روی اتفاق گل خورد، هواداران این تیم بسیار از دیدن این وضع تیمشان ناامید شدند و حتی برخی از آنها بالافاصله بعد از دریافت گل سوم به سمت درهای خروجی ورزشگاه رفتند.

1997914

آرسنال 10 دقیقه بعد در دقیقه 25 توسط کای هاورتز به گل چهارم هم رسید تا شب بد هواداران میزبان را تکمیل کند. توپچی‌ها که در نیمه اول فصل در گلزنی مشکل داشتند، در پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر حداقل 3 گل در هر بازی به ثمر رسانده‌اند و به شکلی که این بازی از ابتدا پیش رفت به نظر می‌رسد می‌توان انتظار گل‌های بیشتری را هم از شاگردان آرتتا داشت.

دیدگاه‌ها