کد خبر : 2006668 | 15 اسفند 1402 ساعت 00:27 | 12.9K بازدید | 27 دیدگاه

این آرسنال ترسناک: حریف در ۴۵ دقیقه نابود شد!

آرسنال در یک نیمه نسخه شفیلد یونایتد را پیچید و یک نیمه اول پرگل رقم زد.

این آرسنال ترسناک: حریف در ۴۵ دقیقه نابود شد!

به گزارش "ورزش سه"،‌ در تنها دیدار امشب از هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، توپچی‌ها در ورزشگاه برامال لین به مصاف شفیلد یونایتد قعرنشین رفتند.

شاگردان میکل آرتتا که سه بازی گذشته خود در لیگ برتر را با پیروزی‌های ۶-۰، ۵-۰ و ۴-۱ پشت سر گذاشته‌اند، در این بازی هم ترک عادت نکردند و تا کنون موفق شده‌اند یک برد پرگل را رقم بزنند.

شروع قوی آرسنالی‌ها، یکی از ویژگی‌های جذاب آنها در بازی‌های اخیر بوده است. در این دیدار آنها در دقیقه پنج به گل رسیدند. جایی که ارسال کوتاه رایس از سمت چپ محوطه جریمه، در مقابل دروازه به مارتین اودگارد رسید و او توانست گل اول بازی را به ثمر برساند.

هشت دقیقه بعد هم گل دوم به ارمغان آمد. حرکت عالی ساکا از سمت راست و ورود به محوطه جریمه باعث شد او در موقعیت خوبی برای ارسال توپ قرار بگیرد. وینگر انگلیسی توپ را به مقابل دروازه فرستاد و جیدون بوگل، بازیکن شفیلد به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

1997917

توپچی‌ها دو دقیقه زمان نیاز داشتند تا گل سوم را هم بزنند. همکاری کیویور و مارتینلی در محوطه جریمه شفیلد منجر به این شد که ستاره برزیلی در موقعیت شوت‌زنی قرار بگیرد. او بلافاصله ضربه‌اش را زد و موفق شد بازی را ۳-۰ کند.

1997918

ده دقیقه بعد وضعیت برای شاگردان آرتتا بهتر هم شد. این بار نوبت به ستاره آلمانی رسید. روی سماجت تحسین‌برانگیز مارتینلی، مالکیت نصیب آرسنال و کای هاورتز شد. او به تنهایی به سمت محوطه جریمه حرکت کرد و سپس ضربه‌اش را زد که کاری از دستان دروازه‌بان برنیامد و گل چهارم هم به راحتی به‌دست آمد.

1997919

در حالی‌که به‌نظر می‌رسید آرسنال به همین پیروزی ۴-۰ در نیمه اول راضی است و به مدیریت بازی پرداخته، اما یک حرکت دیگر از ساکا از سمت راست باز هم برای شفیلد دردسرساز شد. او این بار توپ را به رایس رساند و هافبک آرسنال تک‌ضرب به سمت دروازه شوت‌زنی کرد و موفق شد به گل پنجم برسد تا آمار خوب خودش و آرسنال را در بازی گذشته ادامه داده باشد.

1997920

قطعا شفیلدی‌ها آرزو دارند بازی در همین یک نیمه به اتمام برسد و خبری از ۴۵ دقیقه دوم نباشد، اما هنوز یک نیمه کامل دیگر باقی مانده و توپچی‌های آماده می‌توانند تعداد گل‌هایشان را بیشتر کنند.

دیدگاه‌ها