کد خبر : 2006670 | 15 اسفند 1402 ساعت 05:45 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

محاکمه رؤسای فوتبال آلمان برای مالیات‌های جام جهانی!

تئو زوانزیگر و ولفگانگ نیرسباخ، رؤسای سابق اتحادیه فوتبال آلمان، به همراه دبیرکل سابق این اتحادیه به اتهام فرار مالیاتی در رابطه با جام جهانی 2006 که این کشور میزبان آن بود، در دادگاه حاضر شدند.

محاکمه رؤسای فوتبال آلمان برای مالیات‌های جام جهانی!

به گزارش "ورزش سه"، در این پرونده که سال‌ها در سیستم حقوقی بالا و پایین شد و همچنین شامل بسیاری از تحقیقات جداگانه دیگر، به دلیل تحقیقاتی که توسط اتحادیه فوتبال آلمان برای پرداخت‌هایی به ارزش 6.7 میلیون یورو (7.27 میلیون دلار) مربوط به برگزاری یک رویداد در طول مسابقات جهانی 2006 انجام شده است، به رؤسای سابق فوتبال آلمان اتهام فرار مالیاتی زده شده است.

نیرسباخ، که در سال 2015 به دلیل این موضوع از ریاست فدراسیون فوتبال آلمان استعفا داد، جانشین او زوانزیگر و دبیر کل سابق اتحادیه، هورست اشمیت، متهم هستند که در سال 2006 اظهارنامه‌های مالیاتی نادرستی ارائه کرده‌اند تا فدراسیون از پرداخت میلیون‌ها دلار مالیات خودداری کند. نیرسباخ، زوانزیگر و اشمیت شخصا هر گونه تخلفی را انکار می‌کنند.

دادستان‌ها می‌گویند که اظهارنامه مالیاتی شامل پرداخت 6.7 میلیون یورویی از اتحادیه فوتبال آلمان به فیفا برای جام جهانی 2006 است و این پول در واقع برای هدف دیگری استفاده شده است.

دیدگاه‌ها