کد خبر : 2006682 | 15 اسفند 1402 ساعت 01:05 | 52.3K بازدید | 35 دیدگاه

نویدکیای خوش‌قدم متولد شد؛

سفر سریع محرم به اصفهان برای بهترین اتفاق زندگی

سرمربی مس رفسنجان 24 ساعت شیرین در زندگی خود را سپری کرد.

سفر سریع محرم به اصفهان برای بهترین اتفاق زندگی

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا به دلیل مسائل خانوادگی و فرزندی که در راه داشت، با تردید در نیم‌فصل به پیشنهادات سرمربیگری پاسخ می‌داد و تصمیم گرفته بود تا پایان لیگ 23 استراحت کند و دوباره به این عرصه برگردد، اما پیشنهاد جدی مس رفسنجان و اصرار مدیران این باشگاه کاری کرد تا تصمیم بگیرد هدایت نارنجی پوشان را عهده‌دار شود و شیرین‌ترین روز زندگی خود را تجربه کند.

نویدکیا مس رفسنجان بحران زده نیم‌فصل اول را تحویل گرفت و تیمی که شرایط خوبی نداشت را سر و سامان داد و توانست در سه دیدار پیاپی در شروع دور برگشت لیگ برتر 5 امتیاز بگیرد و شرایطی رقم بزند که تیمش گلی هم دریافت نکند، اما بهترین اتفاق برای او طی 24 ساعت اخیر رقم خورد که در زندگی شخصی و ورزشی دو اتفاق مهم برای او رخ داد.

محرم که پس از سپاهان تصمیم به استراحت گرفته و یک سال و نیم دور از هیاهوی فوتبال بود، با مس رفسنجان بازگشت مقتدرانه‌ای داشت و پس از اینکه جانشین ساکت الهامی شد، توانست در لیگ برتر سه بازی را با موفقیت پشت سر بگذارد و در جام حذفی نیز برد مهمی کسب کند، اما یک شب قبل از جدال حساس برابر استقلال، اتفاق مهم‌تری برای او رقم خورد.

1997939

شاید اگر خیلی از مربیان جای نویدکیا بودند، روز قبل از دیدار مقابل استقلال اردوی تیم‌شان را ترک می‌کردند تا در کنار همسرشان باشند و فرزند تازه متولد شده خود را خیلی زود ببینند، اما محرم در رفسنجان ماند تا در کنار تیمش بماند و پس از بازی به اصفهان برود.

نویدکیا یک شب قبل از دیدار جام حذفی مقابل استقلال (13 اسفند 1402) برای دومین بار طعم پدر شدن را چشید ولی در اردوی مس رفسنجان ماند و شاگردان او هم با ارائه بهترین عملکرد از خط دروازه تا خط حمله، توانستند آبی‌پوشان را با دو گل شکست بدهند تا محرم در 24 ساعت دو اتفاق مهم را تجربه کند.

سرمربی مس رفسنجان بلافاصله پس از دیدار مقابل استقلال و در حالی که گلایه‌های خود از وضعیت مالی باشگاه را در رختکن مطرح کرد و در نشست خبری هم حاضر شد، سریع ورزشگاه را ترک کرد و به سمت اصفهان رفت تا در کنار همسرش باشد و دومین فرزندش که تازه متولد شده را از نزدیک ببیند.

نویدکیا قصد دارد 48 ساعت در کنار خانواده و دو فرزندش بماند و صبح روز پنج‌شنبه دوباره به رفسنجان برگردد تا در اردوی تیمش قبل از دیدار مقابل تراکتور حاضر شود و در کنار شاگردانش باشد.

"ورزش سه" هم قدم نو رسیده را به محرم نویدکیا تبریک می‌گوید.

دیدگاه‌ها