کد خبر : 2006683 | 15 اسفند 1402 ساعت 06:50 | 43.8K بازدید | 31 دیدگاه

جا برای سعید صادقی تنگ شد (عکس)

با حضور اوستون اورونوف، تعداد وینگرهای تیم پرسپولیس بیشتر شده است.

جا برای سعید صادقی تنگ شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ترکیب اولیه پرسپولیس برای دیدار جام حذفی، یک تغییر مهم داشت. سعید صادقی که عموما در ترکیب اصلی پرسپولیس و سمت راست خط میانی این تیم حضور داشت، جای خود را به اوستون اورونوف 23 ساله داد که در مقابل نفت و گاز گچساران بی گمان بهترین بازیکن زمین بود و هرکاری که خواست، با خط دفاعی این تیم کرد.

اورونوف که در بازی ذوب‌آهن هافبک راست بازی کرده بود، در بیشتر دقایق بازی دیشب به عنوان هافبک چپ به کار گرفته شد تا ترابی بالاجبار به سمت دیگر برود و حتی در آخرین دقایق، سعید صادقی برای بازی به جای ترابی وارد زمین شد.

درخشش اورونوف و بی‌جانشینی مهدی ترابی، باعث شده تا حالا کار برای سعید صادقی بسیار سخت شود. او که به حضور در ترکیب اصلی عادت دارد و در این مدت مهره مورداعتماد یحیی بوده، حالا باید اثرگذاری بیشتری را از خود نشان دهد تا در این رقابت دشوار دوباره جایگاهش را پیدا کند.

سعید صادقی به عنوان برترین پاسور لیگ برتر و رکورددار پاس گل در یک فصل، به پرسپولیس پیوست اما در میان ستاره‌های این تیم نتوانسته نقشی را که در گل گهر ایفا می‌کرد، ارائه دهد. البته شاید بخشی از این موضوع به تفاوت ماهوی پرسپولیس و تیم سیرجانی برگردد، چرا که او در گل گهر عملا تک ستاره تیم بود و در پرسپولیس باید خود را در نقشی متفاوت نشان دهد.

1997937

به هر حال داشتن بازیکنان باکیفیتی نظیر اورونوف، صادقی، ترابی، عالیشاه و امیری، شرایط را برای پرسپولیس در کناره‌ها کاملا جذاب کرده و نکته جالب‌تر این است که این بازیکنان توانایی خوبی برای بازی در پست‌های مختلف هم دارند.

دیدگاه‌ها