کد خبر : 2006686 | 15 اسفند 1402 ساعت 01:20 | 6.9K بازدید | 16 دیدگاه

اینتر 2-1 جنووا: دور و دست‌نیافتنی در صدر!

اینتر موفق شد در رقابت‌های سری آ جنوا را در خانه 2-1 شکست دهد.

اینتر 2-1 جنووا: دور و دست‌نیافتنی در صدر!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر موفق شد در هفته بیست و هفتم رقابت‌های سری آ جنووا را در خانه 2-1 شکست دهد. این تیم موفق شد درسیصدمین بازی تحت هدایت سیمونه اینزاگی به این پیروزی دست پیدا کند.

ویدئو: 326451

اینتر بازی را در نیمه اول هجومی تر از رقیب آغاز کرد. این تیم کم‌کم موفق شد مالکیت بیشتر توپ خود را تبدیل به موقعیت کند و در اولین صحنه در دقیقه 13 نیکولو بارلا سمت راست محوطه صاحب توپ شد که ضربه‌اش به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه جنوا برای چند دقیقه حمله کرد و توانست روی دو موقعیت در دقایق 18 و 26 توسط متئو رتگوئی دروازه اینتر را تهدید کند که ضربات آخر این بازیکن با بی‌دقتی به بیرون رفتند.

1997945

بازی دوباره به دست اینتر افتاد و این تیم موفق شد روی یک حمله حساب شده در دقیقه 30 به گل اول خود برسد. پاسخ عمقی الکسیس سانچز در محوطه جریمه با کریستن اصلانی رسید و این ستاره هم با یک ضربه زیر طاق دروازه توانست تیمش را 1-0 پیش بیندازد.

1997948

4 دقیقه بعد اینتر در یک صحنه مشکوک که بررسی آن 4 دقیقه به طول انجامید صاحب پنالتی شد. خطای پنالتی روی نیکولو باریلا رخ داده بود و الکسیس سانچز در دقیقه 38 پشت این ضربه قرار گرفت و ضربه پای راست خودش را به سمت راست دروازه حریف فرستادی و برتری تیمش را دو برابر کرد.

در ادامه اینتر روی ضربه سر لائوتارو مارتینز می‌توانست به گل سوم هم برسد که دروازه‌بان جنوا به خوبی آن را دور کرد تا اینتر با همین نتیجه به رختکن برود.

نیمه دوم بازی بی‌جان‌تر از نیمه اول دنبال شد.

در دقیقه 52 هنریک میخیتاریان از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه سنگین این ستاره ارمنستانی مستقیم به دستان دروازه‌بان رفت.

1997947

دو دقیقه بعد جنوا به گل اول خود دست پیدا کرد. یوهان واسکر از سمت چپ و پشت محوطه جریمه با یک شوت غافلگیر کننده کنج سمت راست دروازه یان سومر را هدف قرار داد و یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کرد.

در  دقیقه 59 جوسپ مارتینز، دروازه‌بان جنوا، ضربه کارس آگوستو از پشت محوطه را مهار کرد.

در میانه‌های نیمه دوم، جنوا با امید به جبران و کسب امتیاز دست به حمله زد ولی چند شوت رتگی در محوطه جریمه قبل از رسیدن به سومر بلوکه شدند.

در دقایق پایانی اینتر باز هم بازی را بدست گرفت. در دقیقه 72 بارلا از روی خط محوطه اقدام به شوت زنی کرد و ضربه اش با اختلاف کمی به بیرون رفت.

10 دقیقه بعد کارس آگوستو صاحب یک موقعیت خوب شوتزنی از محوطه جریمه شد که ضربه خطرناک او قبل از اینکه وارد دروازه شود توسط مدافعان جنوا دفع شد.

در دقیقه 1+90 در حساسترین موقعیت اینتر در نیمه دوم مارکو آرناتوویچ با دروازه‌بان تک به تک شد و ضربه پای راستش را به بدن دروازه‌بان کوبید.

در نهایت اینتر در شبی کم‌فروغ موفق شد جنوا را شکست دهد و با کسب یک پیروزی دیگر در رقابت‌های سری آ 72 امتیازی شود و اختلاف خود در صدر جدول را با یوونتوس به 15 امتیاز افزایش دهد.

دیدگاه‌ها