کد خبر : 2006689 | 15 اسفند 1402 ساعت 01:39 | 9.2K بازدید | 36 دیدگاه

شفیلد ۰-۶ آرسنال: توپچی‌ها در انگلیس رحم ندارند

آرسنال در ادامه روند فوق‌العاده‌اش در لیگ برتر، شفیلد یونایتد را با نتیجه ۶-۰ شکست داد.

شفیلد ۰-۶ آرسنال: توپچی‌ها در انگلیس رحم ندارند

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، آرسنال به برامال لین رفتند و برابر شفیلد یونایتد قرار گرفت. توپچی‌ها که آمار چشم‌گیری در لیگ برتر دارند و این روزها همه بازی‌هایشان را با بردهای پرگل پشت سر می‌گذارند، شفیلد را هم با زدن پنج گل در نیمه اول و یک گل در نیمه دوم، ۶-۰ بردند.

ویدئو: 326458

یک شروع قدرتمند لازمه یک برد قاطعانه است. بازیکنان آرسنال این اصل را رعایت کردند. در دقیقه ۵ دکلان رایس به سمت چپ محوطه جریمه رفت و توپ را به مرکز محوطه جریمه فرستاد. در آنجا اودگارد منتظر توپ بود و موفق شد دروازه را برای بار اول باز کند.

1997957

درحالی‌که شفیلد پس از گل سعی کرد توپ را در اختیار بگیرد تا از شوک گل زودهنگام دربیاید، اما در دقیقه ۱۳ حرکت ساکا از سمت راست برنامه آنها را به هم زد. این بازیکن توپ را به مقابل دروازه فرستاد اما اشتباه جیدون بوگل، بازیکن شفیلد، باعث شد که او توپ را وارد دروازه خودی کند.

1997956

بلافاصله دو دقیقه بعد گابریل مارتینلی اختلاف را به ۳ رساند. او تا محوطه جریمه با کیویور همکاری کرد و سپس توپ را گرفت و اقدام به شوت‌زنی کرد که همین شوت منجر به گل سوم شد.

1997955

در ادامه بازی آرام شد و دقایقی خبری از حمله آرسنال نبود تا اینکه در دقیقه ۲۵ روی توپ‌گیری مارتینلی در سمت راست، توپ به کای هاورتز رسید. او به سمت محوطه جریمه حرکت کرد و زمانی که خودش را در موقعیت شوت‌زنی دید، ضربه‌اش را روانه دروازه شفیلد کرد و به راحتی گل چهارم را به ثمر رساند.

1997953

توپچی‌ها در دقایق پیش رو به مدیریت بازی پرداختند و شفیلد موفق شد حدود ۱۵ دقیقه دروازه‌اش را بسته نگه دارد. با این حال اما این دستاورد آنها در دقیقه ۳۹ از دست رفت. جایی که پس از یک حرکت دیگر از ساکا از سمت راست او توپ را به‌صورت کاتبک به دکلان رایس سپرد و این هافبک انگلیسی با یک شوت تک‌ضرب زیبا اختلاف را در همین نیمه اول به پنج گل رساند.

1997951

در حدود پنج دقیقه پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با برتری پنج گله آرسنال به پایان رسید.

در نیمه دوم آرسنال که خیالش از برد راحت شده بود حملاتش را مانند نیمه اول ادامه نداد و بیشتر به مدیریت بازی پرداخت. با این حال آنها در دقیقه ۵۸ به گل ششم هم رسیدند. روی پاس هاورتز به بن وایت که در لبه محوطه جریمه منتظر توپ بود، مدافع انگلیسی به زیبایی توپ را به گوشه دروازه شفیلد فرستاد و آنها را شش‌تایی کرد.

1997954

در ادامه آرتتا تصمیم گرفت برخی از ستاره‌هایش را برای حفظ آمادگی جسمانی آنها تعویض کرد و تیمش را عقب کشید. در همین حین آنها مالکیت را هم در اختیار داشتند و به میزبان اجازه نمی‌دادند صاحب توپ شود.

در تنها موقعیت جدی آنها در ادامه بازی گابریل ژسوس روی شوت کات‌دار و زیبایی از سمت چپ می‌توانست به گل هفتم برسد اما واکنش زیبای دروازه‌بان شفیلد مانع از این اتفاق شد.

در ادامه بازی مانند اکثر دقایق نیمه دوم دنبال شد و شاهد موقعیت خاصی نبودیم تا آرسنالی‌ها به پیروزی ۶-۰ برسند. تیم آرتتا با این پیروزی ۶۱ امتیازی شد و فاصله یک امتیازی با رده دوم و دو امتیازی با صدر جدول را حفظ کرد.

دیدگاه‌ها