کد خبر : 2006694 | 15 اسفند 1402 ساعت 08:13 | 61.4K بازدید | 34 دیدگاه

لک برای مهار پنالتی نیازی به تقلب نداشت! (عکس)

گلر باتجربه مس خاطرات تلخش از استقلال در جام حذفی را به دست فراموشی سپرد.

لک برای مهار پنالتی نیازی به تقلب نداشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ستاره بی چون و چرای مسابقات رفسنجان در بازی مقابل استقلال بی‌شک شماره ۸۱ این تیم یعنی حامد لک بود. گلر باتجربه‌ای که با مهاری روحیه بخش سبب بالا رفتن روحیه تیمش شد و در نهایت نیز موفق به ثبت کلین‌شیت برابر استقلال بعد از دو سال شد.

ضمن آنکه لک پیش از این دوبار تجربه رویارویی با استقلال در جام حذفی را داشت و هر دوبار قافیه را در ضربات پنالتی به آبی ها با پیراهن پرسپولیس و صبای قم باخته بود.

نکته جالبی که از باخت آخر او با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال وجود داشت، کاغذی بود که حامد قبل از ضربات پنالتی بازیکنان استقلال به آن نگاه می‌کرد و بعد از بازی گفته شد روی آن برگه مسیر احتمالی ضربات پنالتی زنان استقلال توسط مربیان پرسپولیس نوشته شده است. کاغذی که البته تاثیری بر عملکرد او در ضربات پنالتی نداشت چرا که در پایان استقلال موفق به پیروزی و صعود به مرحله بعد شد.

حامد اما این بار و پس از گذشت حدودا سه سال از آن بازی، بدون نیاز به برگه تقلب موفق به مهار ضربه حردانی شد و در سومین تقابلش در جام حذفی مقابل استقلال، به نوعی انتقام دو شکست قبلی با پرسپولیس و صبا را از آبی‌ها گرفت.

1997978

دیدگاه‌ها