کد خبر : 2006697 | 15 اسفند 1402 ساعت 08:40 | 32.4K بازدید | 5 دیدگاه

پتکوویچ تا 2026 روی نیمکت داغ

دستیار قلعه‌نویی به الجزایر فراخوانده شد!

پتکوویچ که در طی ده سال اخیر هیچ دستیاری جز مانیکونه نداشته، نسبت به همکاری با او بسیار مشتاق است.

دستیار قلعه‌نویی به الجزایر فراخوانده شد!

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام فدراسیون فوتبال الجزایر، ولادیمیر پتکوویچ چهره سوییسی فوتبال جهان که در سال‌های اخیر او را با کت و شلوار اتوکشیده‌ای که به عنوان سرمربی تیم ملی سوئیس به تن می‌کرد به یاد داریم حالا یک پروژه جدید را آغاز کرده و می‌خواهد به تیم ملی الجزایر کمک کند تا پس از جدایی جمال بلماضی و تجربه دو ناکامی بزرگ شرایط را تغییر دهند.
الجزایری‌ها که از رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باز ماندند و پس از آن در جام ملت‌های آفریقا با نتیجه بسیار عجیبی حذف شدند، حالا پتکوویچ را به عنوان سرمربی انتخاب کردند اما این یک تجربه متفاوت برای او خواهد بود.
مرد سوییسی در طی ده سال اخیر از لاتزیو تا سوییس و بوردو، مانیکونه را به عنوان دستیار انتخاب کرده و این مرد ایتالیایی نزدیک‌ترین دستیار او بود و پتکوویچ بارها از شرایط فنی و تئوری، آنتونیو مانیکونه صحبت کرده است.

1997966

حال مانیکونه این روزها به عنوان دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران فعالیت دارد و با توجه به شرایط قراردادی بعید است که به فکر جدایی باشد اما به هر ترتیب انتظار می‌رود تا پتکوویچ به عنوان سکاندار تیم ملی الجزایر تا جام جهانی ۲۰۲۶، شرایط دستیار سابق خودش را جویا شود تا بلکه بار دیگر با او هم مسیر شود.
او به تازگی اعلام رسمی شده و هنوز لیست دستیارانش را اعلام نکرده اما تا کنون مشخص شده که ناصر دانیچه به عنوان مربی بدنساز و مروان مسایی به عنوان مربی گلرها قرار است فعالیت کنند که هر دوی آنها پیشتر در آکادمی فوتبال الجزایر مشغول فعالیت بودند و حال تصمیم نهایی برای سایر نفرات بر عهده پتکوویچ خواهد بود.

دیدگاه‌ها