کد خبر : 2006698 | 15 اسفند 1402 ساعت 01:59 | 32.1K بازدید | 15 دیدگاه

آرتتا مدیون کلوپ: لیورپول آرسنال را متحول کرد!

آرسنال پس از شکست ۲-۰ مقابل لیورپول در جام حذفی، نتایج چشم‌گیر و قابل توجهی به ثبت رسانده است.

آرتتا مدیون کلوپ: لیورپول آرسنال را متحول کرد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال این روزهای میکل آرتتا چهره یک مدعی جدی قهرمانی را به خود گرفته است. آنها در این مقطع از فصل نتایج غیرقابل باوری ثبت کرده‌اند که نشان از آمادگی فوق‌العاده بالای آنها دارد.

دو شکست پیاپی مقابل وستهم و فولام در اواخر سال ۲۰۲۳ باعث شده بود که بسیاری فکر کنند آرتتا و شاگردانش وارد بحران شده‌اند. سال ۲۰۲۴ هم با باخت ۲-۰ به لیورپول و حذف از جام حذفی شروع شد. این می‌توانست مُهری بر بحران توپچی‌ها باشد اما دقیقاً پس از این شکست بود که آرسنال لرزه به اندام تیم‌های انگلیس انداخت.

برد ۵-۰ و ۲-۱ برابر کریستال پالاس و ناتینگهام فارست و سپس اردوی دبی آنها را برای بازی برگشت لیگ برتر مقابل لیورپول آماده کرد. آنها فرصت داشتند با بردن لیورپول انتقام کنار رفتن از جام حذفی را بگیرند و در این امر موفق هم شدند. تیم لندنی قرمزها را ۳-۱ برد و به کورس قهرمانی لیگ برتر بازگشت.

1997970

آنها با دو پیروزی ۶-۰ و ۵-۰ برابر وستهم و برنلی آمار فوق‌العاده‌شان را ادامه دادند. باخت ۱-۰ از پورتو در دور رفت لیگ قهرمانان هم بر روی فرم خوب آنها در لیگ برتر هیچ تأثیری نگذاشت. آنها پس از این شکست نیوکسل را ۴-۱ بردند و امشب هم شفیلد یونایتد را ۶-۰ شکست دادند.

با این آمار و نتایج می‌توان به راحتی آرسنال را از مدعیان اصلی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا دانست. شاگردان آرتتا به بلوغ و ذهنیتی فوق‌العاده رسیده‌‌اند که می‌تواند آنها در بازی‌های باقیمانده از این فصل به موفقیت برساند.

دیدگاه‌ها