کد خبر : 2006699 | 15 اسفند 1402 ساعت 09:00 | 24.8K بازدید | 10 دیدگاه

به عکسم با تو افتخار می‌کنم

قلب آرنولد برای احساساتی‌ترین هادی چوپان تاریخ

هادی چوپان پس از قهرمانی در مسابقات آرنولد کلاسیک گفتگوی جالبی با آرنولد شوارتزنگر داشت.

قلب آرنولد برای احساساتی‌ترین هادی چوپان تاریخ

به گزارش ورزش سه، هادی چوپان، ورزشکار بدنساز ایرانی، روز شنبه موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات آرنولد کلاسیک را به دست بیاورد؛ رقابت‌هایی که برای اولین بار در سال ۱۹۸۹ برگزار شده و به نام آرنولد شوارتزنگر، اسطوره بدنسازی جهان، نامگذاری شده است.

پس از اعلام نام قهرمان این مسابقات، چوپان جایزه‌اش را از آرنولد شوارتزنگر دریافت کرد و در کنار آن برنده مبلغ ۳۰۰ هزار یورو نیز شد.

چوپان پس از دریافت جایزه اظهار داشت: من یک زمانی خیلی بچه بودم و کلی پول خرج می‌کردم که فیلم‌های آرنولد را ببینم. بزرگترین آرزویم هم این بود که یک روز آرنولد را از نزدیک ببنیم و عکس بگیرم. امروز با آرنولد روی یک استیج هستیم و هر دو قهرمان مستر المپیا هستیم. هر دو برای دنیا قهرمان هستیم و اسطوره‌ام به من کاپ می‌دهد. باعث افتخار من است که بزرگترین بدنساز دنیا امروز به من مدال می‌دهد و کاپش را به من تقدیم می‌کند.

1997975

او در ادامه خطاب به آرنولد گفت: من خوشحالم، اول به خاطر اینکه شما را می‌بینم و کنار شما ایستاده‌ام و افتخار می‌کنم که یک عکس با تو دارم. از هانی رامبد و خانواده‌اش تشکر می‌کنم که تمام سختی‌های من را می‌کشند. از خانواده خودم و تمام بچه‌هایی که اینجا هستند هم تشکر می‌کنم.

سپس آرنولد در پاسخ به صحبت‌های آرنولد گفت: بابت این قهرمانی تبریک می‌گویم. تو بدون شک بهترین بودی. دیروز و امروز بهترین بودی و یک پوزینگ فوق‌العاده‌ داشتی.

آرنولد شوارتزنگر در پایان اعلام کرد که در سال ۲۰۲۵ رقم جایزه قهرمان مسابقات آرنولد کلاسیک به ۵۰۰ هزار دلار افزایش خواهد یافت که این موضوع باعث شد چوپان در پاسخ بگوید: من برمی‌گردم.

لازم به ذکر است آرنولد شوارتزنگر که مسابقات آرنولد کلاسیک به نام او است، سابقه ۷ قهرمانی در مسابقات مستر المپیا در سال‌های ۱۹۷۰، ۱۹۷۱، ۱۹۷۲، ۱۹۷۳، ۱۹۷۴، ۱۹۷۵ و ۱۹۸۰ را دارد و یکی از پرافتخارترین قهرمانان جهان محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها