کد خبر : 2006703 | 15 اسفند 1402 ساعت 09:20 | 8.5K بازدید | 9 دیدگاه

آرتتا: زود گل زدیم تا همه چیز عوض شود!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که گل‌های زودهنگام تیمش توانسته است شرایط را به سود آنها تغییر دهد.

آرتتا: زود گل زدیم تا همه چیز عوض شود!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس روبروی شفیلد یونایتد قرار گرفت و با شش گل برابر این تیم به پیروزی رسید. 

توپچی‌ها بازی را طوفانی آغاز کردند و موفق شدند در همان پانزده دقیقه اول بازی سه گل وارد دروازه حریف کنند تا نشان دهند که با تمام توان و برای کسب سه امتیاز این دیدار به میدان رفته‌اند و مصمم هستند که در کورس قهرمانی بمانند. 

آرتتا پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مصدومیت ساکا و مارتینلی: ساکا کمی احساس بیماری داشت. درباره مارتینلی هم مشکلی داشتیم. او زخمی روی پایش داشت و باید ببینیم که شرایط چطور پیش خواهد رفت. 

1992020

شرایط بازی: شب بسیار خوبی بود. بازی در اینجا بسیار دشوار است. این که توانستیم بازی را به این شکل آغاز کنیم باعث شد همه چیز عوض شود. ما بسیار هجومی و مثبت بودیم و کیفیت بسیار خوبی را در یک سوم هجومی به نمایش گذاشتیم تا بتوانیم شرایط بازی را به سود خودمان تغییر دهیم. 

توماس پارتی: امروز توماس مشخصا در دسترس ما بود تا بتواند چند دقیقه در زمین حضور داشته باشد. این اولین حضور او پس از چندین ماه بود. در نهایت او هم باید مانند همه شایستگی‌اش را برای حضور در میدان نشان دهد. 

عدم تغییر ترکیب اصلی: ما باور داشتیم که این ترکیب بهترین گزینه برای شروع بازی امروز بود. ما پس از بازی برابر نیوکسل فرصت زیادی داشتیم. حالا شرایط درباره بازی برابر برنتفورد و پورتو متفاوت است. 

دیدگاه‌ها