کد خبر : 2006707 | 15 اسفند 1402 ساعت 09:55 | 24.4K بازدید | 22 دیدگاه

داور علیه VAR: پنالتی اشتباه به سود اینتر!

اتفاق عجیبی که در بازی اینتر برابر جنووا رخ داد توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

داور علیه VAR: پنالتی اشتباه به سود اینتر!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا به مصاف جنووا رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

در حالی که شاگردان سیمونه اینزاگی با یک گل از حریف پیش بودند، داور بازی یک پنالتی به سود این تیم اعلام کرد تا الکسیس سانچز آن را به گل تبدیل کند و اختلاف دو تیم به دو گل برسد و شرایط برای اینتر در جریان بازی بهتر شود. 

اما اتفاق عجیبی که رخ داد این بود که کمک داور ویدیویی با بررسی صحنه به این نتیجه رسید که خطایی رخ نداده و اعلام پنالتی اشتباه بوده است و از داور وسط خواست که روی نمایشگر دوباره صحنه را بررسی کند اما جووانی آیرولدی تصمیم گرفت که همچنان پنالتی را اعلام کند. 

1997981

در این که دو بازیکن با هم برخورد داشتند تردیدی وجود داشت اما مسئله این بود که وقتی بازیکن حریف روی پای نیکولو بارلا تکل زد، او پیش از آن شوت را زده و توپ با تور کنار دروازه برخورد کرده و به همین دلیل خطایی انجام نشده بود. 

این در حالی بود که بعضی از زوایا این تصور را ایجاد می‌کرد که بازیکن جنووا حتی اول با توپ برخورد داشته است، موضوعی که پس از آن با بررسی زاویه دوربین اسکای اسپورت مورد تایید قرار گرفت. 

کارشناسان داوری ایتالیایی هم تایید کردند که این صحنه به هیچ وجه پنالتی نبود اما آیرولدی در نهایت تصمیم گرفت که این پنالتی را برای اینتر بگیرد، اتفاقی که در نهایت موجب پیروزی این تیم هم شد.

دیدگاه‌ها