کد خبر : 2006715 | 15 اسفند 1402 ساعت 10:33 | 19.7K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره سابق بارسلونا شیفته بلینگام: آفرین پسر!

تیری آنری، ستاره سابق بارسلونا، از عملکرد جود بلینگام در ترکیب رئال مادرید تمجید کرد.

ستاره سابق بارسلونا شیفته بلینگام: آفرین پسر!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته دورتموند را ترک کرد و راهی رئال مادرید شد و بلافاصله نشان داد که هزینه هنگفت برای جذب او توسط این باشگاه بیهوده نبوده است.

درخشش خیره‌کننده این ستاره انگلیسی در ترکیب رئال در بسیاری از دیدارها در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ناجی تیم کارلو آنچلوتی شده و او خیلی زود نامش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال مطرح کرد. 

این بازیکن حالا یکی از محبوب‌ترین بازیکنان در بین هواداران رئال است و بسیاری باور دارند که او خیلی زود جایزه ارزشمند توپ طلا را هم از آن خود خواهد کرد تا نامش را برای همیشه در تاریخ فوتبال جاودانه کند. 

1994469

آنری در پاسخ به سوالی درباره عملکرد بلینگام گفت: «من این فرصت را داشتم که در لیگ‌های بسیاری به میدان بروم. اما فوتبالیست‌ها در انگلیس خیلی شرایط سختی را تجربه نمی‌کنند. فشاری که در اسپانیا باید آن را تحمل کنید خیلی زیاد است. 

انتظارات از بازیکنان در این کشور خیلی بالاست... این که در چنین شرایطی شماره پنج را از زین الدین زیدان بگیری؟ و پس از آن چنین خوشحالی خاصی را در هر بازی به نمایش بگذاری؟ وای... آفرین پسر!»

دیدگاه‌ها