کد خبر : 2006733 | 15 اسفند 1402 ساعت 11:37 | 26K بازدید | 18 دیدگاه

شورش ستاره‌ها علیه تن‌هاخ: تو نابودمان کردی!

بازیکنان منچستریونایتد معتقد هستند که تاکتیک‌های اریک تن‌هاخ، سرمربی این تیم، دلیل مصدومیت آنها است.

شورش ستاره‌ها علیه تن‌هاخ: تو نابودمان کردی!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در این فصل مصدومان بسیار زیادی داشته که نتوانسته‌اند در مقاطعی به این تیم در لیگ برتر انگلیس و سایر رقابت‌ها کمک کنند. 

آنها این هفته در حالی برابر منچسترسیتی شکست خوردند که راسموس هویلوند، لوک شاو، لیساندرو مارتینز، هری مگوایر، تایرل مالاسیا، آرون ون بیساکا و میسون مونت را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند تا کار برایشان دشوار شود. 

حالا یکی از منابع نزدیک به رختکن این تیم به منچستر ایونینگ نیوز گفته است که بازیکنان منچستریونایتد به شدت از تاکتیک‌های به کار گرفته شده توسط تن‌هاخ ناراحت هستند و باور دارند که مشکلات به وجود آمده و مصدومیت‌‎های پیاپی در واقع تقصیر او است. 

1997419

ستاره‌های این تیم معتقد هستند که میزان دوندگی این تیم حتی در تمرینات هم خیلی زیاد است و این موضوع در مشکلاتی که در طول این فصل برایشان به وجود آمده است بی‌تاثیر نیست و به همین دلیل انتقادهایی را نسبت به عملکرد تن‌هاخ مطرح کرده‌اند. 

یونایتد در حال حاضر با جایگاه چهارم جدول رده‌بندی که آخرین سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را دریافت می‌کند 11 امتیاز فاصله دارد و در تلاش است تا این فاصله را با استون ویلا کاهش دهد.

دیدگاه‌ها