کد خبر : 2006739 | 15 اسفند 1402 ساعت 12:20 | 30.5K بازدید | 10 دیدگاه

شماره یک دنیا با کارلتو

وعده بزرگ اسطوره میلان در مورد امباپه

رود گولیت اطمینان دارد که کارلو آنچلوتی به راحتی کیلیان امباپه را در ترکیب رئال مادرید قرار خواهد داد و او به سرعت نیز درخشش را شروع می‌کند.

وعده بزرگ اسطوره میلان در مورد امباپه

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه آخرین ماه‌های حضورش در پی اس جی را پشت سر می‌گذارد و گفته می‌شود با رئال مادرید به توافق نهایی رسیده اما اعلام رسمی انتقال به پایان فصل موکول شده است. او به باشگاه پاریسی قبلا اطلاع داده که جدا خواهد شد.

1998015

رود گولیت، اسطوره هلندی باشگاه میلان، در مصاحبه با آاس و در مورد اینکه امباپه چه چیزی به رئال اضافه خواهد کرد، گفت: «رئال بزرگترین باشگاه دنیاست و زمانی که به شما پیشنهاد می‌دهد، پاسخ منفی دادن بسیار دشوار است. خیلی سخت است که به رئال نه بگویید. رئال مادرید بهترین‌های دنیا را می‌خواهد، همانطور که زمانی توانست رونالدو را جذب کند. درک می‌کنم چرا امباپه رئال را انتخاب کرده است. او در پی اس جی همه چیز برده اما لیگ قهرمانان را می‌خواهد. شاید در همین فصل هم بتواند به این عنوان برسد اما کار دشواری است. او طبعا در رئال شانس بسیار بیشتری برای رسیدن به این عنوان مهم خواهد داشت.»

1996823

کهکشانی شدن رئال با امباپه: «رئال زمانی یک تیم کهکشانی دیگر داشت که نتوانستند جام‌های مهم زیادی ببرد اما شرایط حالا متفاوت است. داشتن یک تیم کهکشانی تضمینی برای قهرمانی نیست. در همین پی اس جی تا سال گذشته لیونل مسی و نیمار در کنار امباپه بهترین مثلث دنیا بودند اما نتوانستند در لیگ قهرمانان موفق شوند. معتقدم در یک تیم، یک کاپیتان و رهبر باید وجود داشته باشد و زمانی که امباپه به رئال برود، او شماره یک خواهد بود. فراموش نکنیم که امباپه قهرمان جهان شده و با وجود جوانی، تجربه فراوانی دارد. یادتان است که در فینال جام جهانی 2022 هت تریک کرد.»

دشوار بودن کنترل رختکن یک تیم کهکشانی: «نگران نباشید چون کارلو آنچلوتی به راحتی این قضیه را کنترل خواهد کرد. او یک شخصیت و هنر بزرگ برای اداره رختکنی پر از ستاره را دارد. امباپه زیر نظر آنچلوتی در رئال به همان سرعتی که جود بلینگام جا افتاد، خودش را وفق خواهد داد و شماره یک دنیا خواهد شد.»

دیدگاه‌ها