کد خبر : 2006746 | 15 اسفند 1402 ساعت 12:52 | 9.6K بازدید | 15 دیدگاه

دوئل جذاب لک و حسینی، حامد صعود را گردن گرفت!

در روزی که هم حسینی و لک عملکرد خوبی داشتند گلر مس رفسنجان برنده از میدان خارج شد.

دوئل جذاب لک و حسینی، حامد صعود را گردن گرفت!

به گزارش ورزش سه، رقابت حسین حسینی و حامد لک در بازی مرحله یک شانزدهم نهایی یکی از جذابیت‌های این مسابقه بود که هر دو دروازه‌بان با واکنش‌های خوب عملکرد تیم خود را تحت تاثیر قرار دادند اما در نهایت تیمی که برنده از میدان خارج شد مس رفسنجان بود.

تاثیرگذارترین واکنش این مسابقه به مهار پنالتی صالح حردانی توسط حامد لک باز‌می‌گردد که کل جریان مسابقه را تغییر داد، اگر استقلال در ابتدای مسابقه به گل می‌رسید با اعتماد به نفس بالا و ساختار دفاعی منظم‌تری به بازی ادامه می‌داد و قطعا روز متفاوتی را برای مس رقم می‌زند، لک با مهار پنالتی در این مسابقه برای چهارمین بازی متوالی اجازه نداد دروازه‌اش باز شود و مس را در شرایطی قرار داد که پیروز از میدان خارج شود.

او در جریان مسابقه هم با واکنش‌های خوبی که داشت اجازه باز شدن دروازه مس رفسنجان را نداد، البته در نیمه نخست دفع توپ‌های لک روی ارسال‌های بازیکنان استقلال آبی‌ها را چندین مرتبه در موقعیت گلزنی قرار داد اما جسارت لک در خروج اجازه سرزنی به بازیکنان پیش کشیده استقلال را نداد.

در آن سوی میدان هم کاپیتان آبی‌ها روز سختی را پشت سر گذاشت و در حالی که مدافعان استقلال استحکام همیشگی را نداشتند موقعیت زیادی به رقیب دادند و دروازه‌بان استقلال با واکنش‌های خوبی که داشت مانع گل‌های بیشتر مس رفسنجان شد، او در چند صحنه با خروج به موقع عمق دفاع استقلال را هم پوشش داد.

در این دوئل جذاب در نهایت حامد لک بود که به همراه مس رفسنجان به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد و توانست مقابل خط حمله استقلال دروازه خود را بسته نگه دارد و اجازه گلزنی به آبی‌ها ندهد.

دیدگاه‌ها