کد خبر : 2006753 | 15 اسفند 1402 ساعت 13:07 | 36.3K بازدید | 18 دیدگاه

پس چرا از پیتر دفاع نکردی؟

کنایه سنگین: والنسیا ول‌کن وینیسیوس نیست (عکس)

سوپردپورته، روزنامه والنسیا، بار دیگر تیتر یک خود را به وینیسیوس اختصاص داده و به او کنایه‌ای جدید زده است.

کنایه سنگین: والنسیا ول‌کن وینیسیوس نیست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس شنبه شب در مستایا ستاره میدان بود و در اوج توهین‌های هواداران والنسیا دو گل برای رئال مادرید زد و تیمش را از شکست نجات داد. در ورزشگاه حتی به او توهین نژادپرستانه نیز شد اما او با قدرت ذهنی بالا کاری که باید را انجام داد و خوش درخشید.

والنسیایی‌ها از سال گذشته با وینی مشکل دارند و سوپردپورته حتی یک بار تصویری از او با شمایل پینوکیو روی جلد برد و نوشت، دست از دروغگویی بردار.

1998041

این روزنامه امروز هم وینی را هدف قرار داده و به او اتهام زده که هر زمان به نفعش باشد، در مورد نژادپرستی حرف می‌زند و از حق سیاه‌پوستان دفاع می‌کند: «همیشه باید ضد نژادپرستی بود.»

برای این مهم، پیتر فدریکو مثال زده شده که در روزهای اخیر با توهین‌های نژادپرستانه هواداران رئال در شبکه‌های اجتماعی روبرو شده اما فقط باشگاه والنسیا و لالیگا از او دفاع کرده‌اند. نه وینی و نه رئال بیانیه‌ای در این مورد منتشر نکرده‌اند و همین قضیه سوژه کنایه روزنامه والنسیایی شده است.

1997630

اما قضیه پیتر چه بود؟

یکی از بهترین بازیکنان والنسیا در بازی برابر رئال پیتر فدریکو بود. این جوان 21 ساله محصول آکادمی رئال چون فرصت بازی برای تیم اول نصیبش نشد، درخواست جدایی در زمستان را داد و قرضی تا پایان فصل راهی والنسیا شد.

او شنبه شب از دقیقه 73 وارد زمین شد و فوق‌العاده کار کرد. دو موقعیت عالی هم داشت که هر دو با بدشانسی از دست رفتند. موقعیت‌هایی که می‌توانستند سه امتیاز را به والنسیا بدهند. پیتر باتعصب و پویا بازی می‌کرد و به‌خصوص روی فرصت دوم که توپ در دقایق پایانی از روی دروازه به بیرون رفت، شدیدا حسرت خورد.

رفتارهای او درون زمین اصلا نشان نمی‌داد او بازیکن قرضی رئال در والنسیاست. موردی که سبب شد تا بسیاری از هواداران رئال عصبانی شوند. بخشی از آنها در پایان بازی به صفحه اینستاگرام او حمله کردند و شاهد توهین‌های نژادپرستانه به او نیز بودیم. در پی این اتفاق، پیتر بخش کامنت‌ها را بست و دیگر کسی نمی‌تواند زیر پست‌های او نظرش را بنویسد. صفحه پیتر اما همچنان در دسترس است.

دیدگاه‌ها