کد خبر : 2006755 | 15 اسفند 1402 ساعت 13:23 | 20.5K بازدید | 9 دیدگاه

میرزازاد خودش را از نیمکت دور کرد؛

تشکر ویژه مدافعین سپاهان از ستاره بازی (عکس)

نیما میرزازاد نمایش قابل توجهی به ویژه در نیمه اول مصاف با شمس آذر ارائه کرد.

تشکر ویژه مدافعین سپاهان از ستاره بازی (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، مشخص بود که سپاهان کار سختی برابر شمس‌آذر به عنوان پدیده فوتبال ایران در فصل جاری دارد، اما مورایس بدون توجه به این مسائل و با تصمیمی شجاعانه تصمیم به استفاده از نیما میرزازاد در چارچوب دروازه گرفت و نیازمند سنگربان ملی پوش و مطمئن خود را روی نیمکت قرار داد. 

این تصمیمی بود که چندان قابل پیش بینی نبود، اما مورایس سال گذشته نیز در اولین بازی جام حذفی که با پیروزی مشابه سه بر صفر برای طلایی‌پوشان مقابل سایپا تمام شد، اقدام مشابهی انجام داده بود و پس از یک سال آن را تکرار کرد.

1998044

اما در این بین نکته قابل توجه درخشش نیما میرزازاد که موفق شد با کلین شیت از زمین مسابقه خارج شود و اگر عکس‌العمل‌های او به ویژه در چند موقعیت پیش از گل اول سپاهان نبود، معلوم نبود سرنوشت بازی در پایان چطور رقم می‌خورد.

سپاهان در شرایطی موفق به کسب پیروزی 3 بر صفر شد که 14 شوت به سمت دروازه جعفرپور زد و 5 شوت در چارچوب قرار داشت که سه تای آنها به گل بدل شد. جالب اینکه در سوی مقابل هم شمس آذر 14 مرتبه به سمت دروازه میرزازاد شوتزنی کرد که 5 مرتبه شوت‌های بازیکنان این تیم در چارچوب بود که یک مرتبه تیرک و در مابقی موارد میرزازاد موفق به مهار بازیکنان هجومی شمس آذر شد.

1998045

سال گذشته که سپاهان در جام حذفی پس از پیروزی برابر سایپا به مصاف پرسپولیس رسید، مورایس بار دیگر از نیازمند در چارچوب دروازه استفاده کرد و حالا با نمایشی که میرزازاد داشته و البته با توجه به حریف بعدی سپاهان در مرحله دوم جام حذفی که طبق قرعه کشی مشخص می‌شود، هیچ بعید نیست حضور نیما در چارچوب دروازه سپاهان ادامه دار باشد.

عکس‌ها از یاسر جمالی و محمد امیرحسینی

دیدگاه‌ها