کد خبر : 2006762 | 15 اسفند 1402 ساعت 13:59 | 50.4K بازدید | 20 دیدگاه

اینجا مگر سیرک است؟

این چه کار احمقانه‌ای بود انجام دادی امباپه!

کریستوف دوگاری در تنش بین لوئیس انریکه و امباپه حق را به مربی اسپانیایی داد.

این چه کار احمقانه‌ای بود انجام دادی امباپه!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه در دو بازی متوالی پی اس جی توسط لوئیس انریکه تعویض شده و به خصوص در بازی برابر موناکو که بین دو نیمه از ترکیب تیم کنار گذاشته شد، عصبانیتش را با رفتن روی سکوها نشان داد. 

امباپه رفت و کنار مادرش روی سکوها نشست و با نیمکت قهر کرد. اعلام جدایی امباپه در پایان فصل تاثیر مستقیمی روی رفتار مربی با او گذاشته است.

1998054

کریستوف دوگاری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، در مورد تنش بین انریکه و امباپه گفت: «در 7 سال اخیر بالاخره پی اس جی مربی‌ای دارد که شهامت بیرون کشیدن امباپه از ترکیب را نشان داده است. آفرین به انریکه اما برای من جای تعجب است که در ماه‌های اخیر او به فکر برنامه ریزی بدون امباپه و رها شدن از وابستگی به این بازیکن نبود و حالا به این فکر افتاده! یعنی پی اس جی بدون امباپه تیم بهتری است؟ اگر اینطور فکر می‌کنی، آن را ثابت کن.»

1996825

دوگاری ادامه داد: «رفتار امباپه فاجعه بود. در هر دو بازی اخیر در سطح خودش نبوده و حق با انریکه بود که بیرونش کشید. قهر با نیمکت و رفتن به سکوها یعنی چه؟ تو کاپیتان تیم هستی و یک الگو، این چه کاری است انجام می‌دهی؟ این کارهای احمقانه یعنی چه؟ پی اس جی مگر سیرک است؟»

دیدگاه‌ها