کد خبر : 2006779 | 15 اسفند 1402 ساعت 15:05 | 21K بازدید | 10 دیدگاه

ستاره‌ای که جایش در سپاهان پیدا نمی‌شود! (عکس)

کاوه رضایی روز گذشته در مصاف با شمس‌آذر پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی قرار گرفت، اما باز هم شرایط بر وفق مراد این مهاجم سرشناس پیش نرفت.

ستاره‌ای که جایش در سپاهان پیدا نمی‌شود! (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، در روزی که مورایس با غیبت 6 بازیکن خود در پست‌های مختلف مواجه بود، قابل پیش بینی بود که کاوه رضایی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و فرصت مناسبی برای تحمیل خود به ترکیب ثابت در بازی‌های آینده رخ می‌دهد، اما وقتی در دقیقه 55 کاوه رضایی به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد، نتوانسته بود اثرگذاری خاصی داشته باشد.

اوضاع برای کاوه رضایی از بدو ورود به سپاهان خوب نبوده، اما در هفته‌های میانی نیم فصل اول این مهاجم آماده یک دهه اخیر فوتبال ایران که سال‌های زیادی را در کشور بلژیک و شالروآ بازی کرد و همواره بوی گل از حرکات او به مشام می‌رسید و مورد توجه کارلوس کی‌روش هم قرار داشت، توانست خودش را پیدا کند و در دو بازی پیاپی مقابل فولاد خوزستان و سپس هوادار در تهران گلزنی کرد، اما دوباره اتفاقات مربوط به اصلاح قرارداد 6 بازیکن که کاوه هم یکی از آنها بود، شرایط را برای این مهاجم باتجربه پیچیده کرد. در ادامه کاوه رضایی در لیست فروش قرار گرفت، اما درنهایت دوباره به لیست طلایی‌پوشان اصفهانی بازگشت.

رضایی که در این فصل چندین مرتبه به دلیل مصدومیت از دسترس کادر فنی دور بوده، بار دیگر با مصدومیت مواجه شد و باید دید چقدر زمان برای بازگشت به تمرینات و مسابقات نیاز دارد.

1998082

شرایط در مجموع برای کاوه رضایی در این فصل خوب پیش نرفته. او در لیگ برتر در 10 مسابقه برای سپاهان بازی کرده که 2 مرتبه به عنوان بازیکن ثابت وارد زمین شده و 8 بار هم به عنوان یار جایگزین که در مجموع حضوری 273 دقیقه‌ای و 2 گل را برای او و سپاهان به همراه داشته است.

رضایی روز گذشته نیز برابر شمس‌آذر از ابتدا در ترکیب قرار گرفت، اما در دقیقه 55 به دلیل مصدومیت خیلی زود تعویض شد و جای خود را به رضا شکاری داد که توانست پس از حضور در زمین زننده یکی از سه گل تیمش در جریان یک پیروزی مهم باشد.

آنچه مسلم است اینکه شرایط برای کاوه رضایی پس از بازگشت به فوتبال ایران اصلا خوب پیش نرفته؛ نه در تبریز و نه حالا در اصفهان. او فرصت زیادی برای اثبات دوباره شایستگی‌هایش ندارد، وگرنه در لیگ بیست و سوم احتمالا با پیراهن تیم دیگری جز سپاهان در لیگ برتر دیده خواهد شد.

عکس‌ از محمد امیرحسینی

دیدگاه‌ها