کد خبر : 2006794 | 15 اسفند 1402 ساعت 16:12 | 46.3K بازدید | 41 دیدگاه

امباپه هنوز بازیکن ما نیست

کاماوینگا: به احترام پی‌اس‌جی حرف نمی‌زنم

ادواردو کاماوینگا در نشست خبری امروز خود گفت به احترام پی اس جی در مورد انتقال کیلیان امباپه صحبتی نخواهد کرد.

کاماوینگا: به احترام پی‌اس‌جی حرف نمی‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان لایپزیش است و باید از برتری 0-1 بازی رفت خود دفاع کند و راهی دور بعد شود.

1998095

ادواردو کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال، در نشست خبری این بازی گفت: «الان صحبت در مورد ارزیابی فصل پیچیده است. تا اینجا خیلی خوب کار کرده‌ایم اما هنوز راه زیادی در پیش داریم. وقتی پایان فصل فرا برسد، یک ارزیابی انجام خواهیم داد. تا اینجای کار نمی‌توانم تیمم را به خاطر چیزی سرزنش کنم.»

کلید صعود به دور بعد: «فکر می‌کنم بازی مهمی برای ماست و فقط می‌خواهیم برنده شویم. باید از دقیقه یک تا 90 تمرکزمان را حفظ کرده، حمله کنیم و بهترین بازی را انجام دهیم.»

امباپه در رئال: «من با او صحبت نکرده‌ام. کیلیان بازیکن پاری سن ژرمن است و نمی‌دانم قرار است چه کار کند. باید به پی اس جی احترام گذاشت.»

سوت پایان بازی عجیب خیل مانسانو برابر والنسیا قبل از گل بلینگام: «خیلی چیز عجیبی بود. بسیار بسیار نادر. هرگز در فوتبال چنین چیزی ندیده بودم.»

1998097

وینیسیوس پر شر و شور در بازی‌ها: «وینی انسان خوبی است و می‌خواهیم فقط روی بازی تمرکز کند.»

تفاوت بین لالیگا و لیگ قهرمانان: «این دو رقابت جدا هستند و باید با یک ذهنیت متفاوت در آن حاضر شد. لیگ قهرمانان کوتاه‌تر است و متفاوت.»

زوج شوامنی-کاماوینگا در خط میانی: «واضح است که می‌توانیم کنار هم بازی کنیم. هیچ مشکلی نیست و هماهنگ هستیم.»

سوالی دیگر در مورد امباپه: «باز هم امباپه؟ راستشو بگم؟ امباپه هنوز بازیکن ما نیست ولی من از بازی‌های او لذت می‌برم و این حقیقت است.»

بهترین رفیق: «ما یک گروه بسیار جوان هستیم. با وینی و اورلین خیلی خوب هستیم ولی نام نمیبرم. داخل زمین، با همه خوبم.»

بهترین پست: «من دوست دارم به عنوان هافبک بازی کنم. من الان دو سال است که در رئال هستم و پست‌های مختلفی بوده‌ام، اما ترجیح می‌دهم به عنوان یک هافبک دفاعی بازی کنم.»

رئال شانس قهرمانی: «واضح است که بله، ما همیشه در لیگ قهرمانان شانس قهرمانی هستیم.»

دیدگاه‌ها